CB-tje

Moderators: Ester, Yvonne

Plaats reactie
nance74
J&J SANTORINI

CB-tje

Bericht door nance74 »

Afgelopen maandag (ja is al weer even geleden maar toch) met S enn naar het CB geweest. Meneertje woog 8 kg en 4 gram. Tov de vorige 522 gam aangekomen en 2 cm gegroeid. Is nu 70,5 cm.

Gewicht is volgens de wvk oke. Hij is gegroeid, volgt zijn lijntje, ook al zit dit net onder het gemiddelde. Ik gaf aan dat hij een week of 3 geleden buiktgriep heeft gehad. Toen ze dat had hoorde vond ze helemaal dat het goed was, want normaal zou je een dip zien. Op een of andere manier moet ik toch wennen dat S enn een fijner gebouwd kind is dan M icah.

M icah was met 7 mnd en 3 wkn 9925 gr en 73 cm, met 6 mnd en 1 week, 8810 en 70 cm. Dus qua lengte gaat het redelijk gelijk op maar qua gewicht totaal niet.

Maar de wvk vond het prima. Ontwikkeling was ook goed. Een snelle man die al sinds ruim een maand op zijn knietjes zit als hij op zijn buikje ligt. Erg alert is.
Nancy mv M icah 31-8-2008 en S enn 28-7-2011
Linkje
J&J SANTORINI

Re: CB-tje

Bericht door Linkje »

Goed om te horen dat het goed gaat met S enn!
En wat een snelle joh, nu al op z'n knieen. :shock: Dat doet F edde nog niet hoor, af en toe gooit ie z'n kontje de lucht in, maar dat was het wel. Ik kan wel merken dat op z'n buik liggen hem nu met helm wel meer moeite kost.

Hier ook een 2e die veel fijner is dan de eerste: Je!mer was op deze leeftijd bijna 1,5 kg zwaarder en 2 cm langer! Nou weet ik wel dat F edde momenteel een dipje heeft, maar 1,5 kg is natuurlijk geen dipje meer! :D
Ro!inka mv Je!mer (9) en F edde (6)

Leer alsof je voor altijd blijft leven.
Leef alsof je morgen gaat sterven.

- Gandhi -
Miep
J&J TEXEL

Bericht door Miep »

Wat fijn dat het goed gaat met S enn! En wat een snelle, nu al op zijn knietjes. Knappe man!
Mama van zoon A (mei 2009) en dochter W (augustus 2011)
Nanda
J&J SANTORINI

Bericht door Nanda »

wat fijn dat het zo goed gaat! lijkt me zeker raar als er zo'n verschil is tussen je kindjes!
Trotse mama van J en T
Plaats reactie