.... although their mothers are more exhausted and grumpy.
Lees hier: http://m.guardian.co.uk/society/2012/ma ... pe=article
Baby's fed on demand 'do better at school' >artikel guardian
Re: Baby's fed on demand 'do better at school' >artikel guar
wat een grappig onderzoek.. Maar of het nou veel verschil gaat maken vraag ik me af...
Lisette, mama van Matthijs 04-03-2007,Joas 30-04-2009 en Sarah 11-08-2017
Als ik het good begrijp gaat het om de communucatie. Dus ook om het reageren op huiltjes. Zou je dit dan kunnen doortrekken naar '(in slaap) laten huilen' e.d.?
Kes, mv Floor (20mrt06) en Mees (20okt07)
Wel grappig om te lezen. Al begrijp ik dat zij probeerden het beter presteren vast te leggen door tests maar het welbevinden van de moeders is puur subjectief. Zegt dat misschien niet meer over de moeders? Als de schedule feeders jong zijn en uit een lagere klasse komen etc. misschien zeggen ze dan wel gewoon zich beter te vielen (misschien ook niet hoor
)
@kes: dat denk ik wel ja!

@kes: dat denk ik wel ja!
Nina, moeder van David 29-09-2009 en Sem 26-08-2012
En toch had ik willen weten of de moeders die flesvoeding gaven op verzoek zo gezegd net zo tearful zijn als borstvoedingsmoeders. Ik van de paar keer dat ik een flesje bv heb moeten warmen werd ik meer gestrest dan van mijn BH losklippen.
(flesjes met formula is nooit gelukt, want dat weigerde ventje voor het gemak)
(flesjes met formula is nooit gelukt, want dat weigerde ventje voor het gemak)
mv J ('04) en N ('12)
-----------------------------------------
Laat tegenslag je er niet van overtuigen dat het fout was om te proberen.
-----------------------------------------
Laat tegenslag je er niet van overtuigen dat het fout was om te proberen.
Vele FV moeders (of dan diegene die op tijd voedden want ook FV, al dan niet met moedermelk, kan op verzoek) werden juist gestressed door BV. Is ook een keuze voor datgene wat bij je past. BV op verzoek is loslaten en iemand met een beetje controlebehoefte zal daar verrekte veel moeite mee hebben.En toch had ik willen weten of de moeders die flesvoeding gaven op verzoek zo gezegd net zo tearful zijn als borstvoedingsmoeders. Ik van de paar keer dat ik een flesje bv heb moeten warmen werd ik meer gestrest dan van mijn BH losklippen.
Welbevinden is ook niet objectief te meten. Maar idd zijn omstandigheden wel belangrijk en hoe je in het moederschap staat en hoe bewust de keuze voor kinderen was. Had je een roze wolk verwacht dan donder je daar vaak hard vanaf itt moeders die een wat realistischer beeld hadden.maar het welbevinden van de moeders is puur subjectief