taart vullen met kwark?
Moderator: Chantal
taart vullen met kwark?
kan ik een taart vullen met aardbeienkwark? en kan ik dat ook invriezen? en nog belangrijker: is het lekker? 

Re: taart vullen met kwark?
Ja, ja en ja.
Vind zelf wel vulling op basis van slagroom lekkerder, maar dat is mijn persoonlijke voorkeur.
Vind zelf wel vulling op basis van slagroom lekkerder, maar dat is mijn persoonlijke voorkeur.
oke, ik ga het maar proberen, eens kijken wat ik lekkerder vind... 

Die mousse van Mona is erg lekker. Aardbeien/kwark geloof ik. De citroen/kwark mousse is ook zalig.
Irene
Irene
Amber 24, Josien 21, Dorith 20, Maureen 18, Babet 14
oei, ik heb gewoon goedkope aardbeien kwark gekocht maar bedenk me nu dat het dat misschien net niet is?
Ook lekker hoor, je kunt er nog een laagje aardbeienjam onder doen en/of wat basterdsuiker door kloppen.mama van b en c schreef:oei, ik heb gewoon goedkope aardbeien kwark gekocht maar bedenk me nu dat het dat misschien net niet is?
En volgende keer eerst vragen, dan boodschappen doen

ik doe het eigenlijk nooit, vullen met gewone kwark. maar als annemarie zegt dat het wel kan geloof ik haar. mij lijkt het namelijk te nat, ik zou bang zijn dat het door zou lopen of zo, of naar beneden zou zakken.
wel gebruik ik af en toe mona mousse. citroen-kwarktaart, of de brownie smaak.. heerlijk en makkelijk!
wel gebruik ik af en toe mona mousse. citroen-kwarktaart, of de brownie smaak.. heerlijk en makkelijk!
Chris 30-10-2005 en Femke 08-06-2007 en Mark 07-11-2011
Lekker! Ik heb mijn taart wel een gevuld met kwark van de lidl. Ging prima!
M@rloes, moeder van:
1uuk 15, Nin@ 14, en Tyg0 12
1uuk 15, Nin@ 14, en Tyg0 12
oke, ik ga het maar proberen en dan zie ik het wel, inderdaad de volgende keer eerst vragen. Dacht dat ik ergens gelzen had dat het kon maar begon ineens te twijfelen!