Ga ik met een vermoeide Linde naar de dokter?

Moderators: Ester, Yvonne

Plaats reactie
Annemarie

Ga ik met een vermoeide Linde naar de dokter?

Bericht door Annemarie »

Misschien moeten sommige wel een beetje lachen om dit draadje, maar ik maak me een beetje zorgen om Linde omdat ze veel slaapt en erg moe is.

Linde heeft nooit veel slaap nodig gehad en sloeg al voor haar tweede verjaardag regelmatig een middagslaapje over zonder problemen. Eind vorig jaar ging ze helemaal niet meer naar bed overdag, ook zonder problemen.

Sinds een aantal weken (begin februari ofzo) wil ze zelf weer naar bed overdag. Ze slaapt nu van 19:00 tot 7:00 en van 12:00 tot 15:00. Thijs sliep zelfs nog zo toen hij drie was, maar van Linde ben ik het niet gewend. Verder stuiterde Thijs van de energie, maar Linde kan om 10:00 uur 's ochtends en 18:00 uur 's avonds alweer moe zijn. 't Is ook niet dat ze lusteloos is, maar ze kan erg hangerig zijn en dan niet eens perse bij mij, maar ook zelf op de bank liggen enzo.

Herkennen jullie dit? Vind je het zorgelijk, iets om mee naar de huisarts te gaan?
Mare
J&J HAWAII

Re: Ga ik met een vermoeide Linde naar de dokter?

Bericht door Mare »

Is er in februari iets veranderd? Iets waardoor zij sneller vermoeid raakt?
Verder zou ik wel gaan wanneer ik mij zorgen maak. Misschien kan de ha laagdrempelig beginnen met haar hb prikken?
Nina, moeder van David 29-09-2009 en Sem 26-08-2012
SuzanneV
J&J SANTORINI

Bericht door SuzanneV »

Ik vind dit wel iets om een huisarts voor te raadplegen ja.
Suzanne (1980), moeder van Robin (21-4-'09) en Marijn (7-12-'12)
Liesje28
J&J MAURITIUS

Bericht door Liesje28 »

Ja, omdat de omslag zo groot is zou ik wel even informatie inwinnen.. Al is het maar om gerust gesteld te worden.
Lisette, mama van Matthijs 04-03-2007,Joas 30-04-2009 en Sarah 11-08-2017
Miranda
J&J HAWAII

Bericht door Miranda »

Mijn vriendin had dit ook met haar dochter. Het meisje wordt in juni 3 en slaapt al sinds haar 2e verjaardag 's middags niet meer. Altijd een heel wakker en aktief meisje was het. Vlak voor kerst was het ineens totaal anders. E. sliep 's middags weer ineens erg lang, 's avonds ging ze eerder naar bed.
Ze zijn naar de HA geweest en die constateerde bloedarmoede.

Ik zou dus idd wel naar de HA gaan.
Miranda, mv Joran* (15-08-'06), Marit (15), Danique (13) en Jesse (8! :wink: )
Kimmie
J&J SANTORINI

Bericht door Kimmie »

Nou onzin, je zorgen zijn toch gebasseerd op een verandering waarin je L inde niet herkend... zekere voor onzekere nemen is niet verkeerd denk ik.

Ik herken het wel van P uck. Nooit een erg goede/conctante slaper geweest maar idd sinds een aantal weken (denk dat het samen ging met start psz) slaapt ze erg constant goed!
Idd zelfde tijden als L inde, soms meer soms minder overdag maar min 2uur. Daarbij kan ze vaak ook erg moe zijn 's ochtends en idd in de vroege avond...
Ik denk dat het bij P uck ook samenhangt met de omgang ed en daarom geen zorgen. Kan me voorstellen dat jij die wel hebt, gewoon even langs gaan als is het om dingen uit te sluiten!
Trotse mama van P uck [25-10-2009] J urre [22-05-2014] Sil [27-04-2016]
Chabeli

Bericht door Chabeli »

Tomas heeft wel periodes dat hij iets meer slaapt, maar nooit zo veel. Maar goed, hij slaapt normaal nog geen 12 uur op een dag.
Zelf zou ik wel naar de huisarts gaan. Waarom niet? Je vindt het zorgelijk, dus is er reden om te gaan. Gewoon doen!
wilmama
J&J HAWAII

Bericht door wilmama »

Ik ben vorig jaar ook met A nne naar de dokter geweest omdat ik haar steeds zo moe vond. Ze heeft een bloedonderzoek gehad en daar kwam niets uit. Toch fijn omdat ik er steeds maar mee rond bleef lopen. Ik kon het niet loslaten. Daarna gaf het mij in elk geval rust.

Als je je zorgen maakt gewoon gaan. Bloedprikken is even sneu maar je sluit wel dingen uit.
W ilma mama van A nne (4 feb 08) en M arijn (2 juni 10)
Mijn haakblog
mama van b en c

Bericht door mama van b en c »

Ik zou ook naar de ha gaan. Het is wel echt een omslag! en al is het maar ter geruststelling
wennetje

Bericht door wennetje »

Ja, ik zou ook naar de huisarts gaan. Joris gaat voorafgaand aan ziek zijn ook altijd meer slapen. Dat is dan kortdurend en na de ziekte weer over maar dus wel een teken dat er wat mis is.
Jij vraagt maakt je zorgen DUS een hele goede reden om naar de huisarts te gaan.
Miranda
J&J HAWAII

Bericht door Miranda »

Ben je nog naar de huisarts geweest Annemarie?
Annemarie

Bericht door Annemarie »

Miranda schreef:Ben je nog naar de huisarts geweest Annemarie?
We hebben de afspraak van vanochtend bij de HA isteren afgebeld omdat het opeens veel beter gaat. Ze slaap korter 's middags en het belangrijkste, als ze wakker is heeft ze energie.
Hemmie
J&J MAURITIUS

Bericht door Hemmie »

Misschien een griespurtje, Marrit heeft ook wel eens zo'n periode gehad. Opeens ging het dan weer beter (en waren haar broeken te kort :D ).
Emily, mv Wytse (15-10-2005), Marrit (14-05-2008) en Abel (11-04-2012)
Annemarie

Bericht door Annemarie »

Hemmie schreef:Misschien een griespurtje, Marrit heeft ook wel eens zo'n periode gehad. Opeens ging het dan weer beter (en waren haar broeken te kort :D ).
Dat dacht ik eerst, maar ze groeit niet hard op het moment. Misschien een combi van behoefte aan zon en de tijd die verzet is.
Truus
J&J SANTORINI

Bericht door Truus »

Fijn dat het weer beter gaat!
Miranda
J&J HAWAII

Bericht door Miranda »

Fijn dat het weer beter gaat!
Plaats reactie