Even voor de zekerheid: er is vast een logische verklaring voor.
Hoe kan een gast actief zijn op het OT deel, dat is toch afgesloten? Het viel me zojuist op.
1 gast in ot
1 gast in ot
Mara, mama van 3 sm@ (2006)en M @@rten (2008)
Re: 1 gast in ot
Die staat apart, als google bot vermeld volgens mij?
Stond echt: 1 gast
Stond echt: 1 gast
Mara, mama van 3 sm@ (2006)en M @@rten (2008)
misschien iemand die zich onzichtbaar ingelogt had?
Groetjes Cindy, mama van 2 meisjes (04-2006 en 08-2008)
Moeders houden hun kinderen een tijdje bij de hand, maar voor eeuwig in hun hart.
Moeders houden hun kinderen een tijdje bij de hand, maar voor eeuwig in hun hart.
wzzGootje schreef:Volgens mij een google-bot, toch?
P auline, mama van M@arten (18) en Sj0erd (16)
Heb het even getest met andere browser, waarbij ik niet ingelogd was.
Je kunt als je niet ingelogd bent OT niet zien, ook niet in de index, maar je kunt wel in je browser de URL van OT invullen: http://jipenjanneke.messageboard.nl/for ... m.php?f=14
Je krijgt dan te zien dat je in moet loggen om dingen te kunnen lezen.
Daarna keek ik via deze browser, waar ik wel ingelogd was en zag dat er 1 gast was. Ikzelf dus, in het inlogscherm.
Ik denk dat het inderdaad een of andere bot is geweest, spambots doen dit bijvoorbeeld ook en zo zijn er nog veel meer bots, naast de googlebot.
Die gaan dan alle URL's langs, waar nu 14 staat, kun je ook 15 van maken enzovoort.
Je kunt als je niet ingelogd bent OT niet zien, ook niet in de index, maar je kunt wel in je browser de URL van OT invullen: http://jipenjanneke.messageboard.nl/for ... m.php?f=14
Je krijgt dan te zien dat je in moet loggen om dingen te kunnen lezen.
Daarna keek ik via deze browser, waar ik wel ingelogd was en zag dat er 1 gast was. Ikzelf dus, in het inlogscherm.
Ik denk dat het inderdaad een of andere bot is geweest, spambots doen dit bijvoorbeeld ook en zo zijn er nog veel meer bots, naast de googlebot.
Die gaan dan alle URL's langs, waar nu 14 staat, kun je ook 15 van maken enzovoort.
Mama van Emma (nov 07) en Lara (dec 09)