Gevraagd om op een ladies night te gaan staan
Moderator: Chantal
-
- J&J MAURITIUS
Gevraagd om op een ladies night te gaan staan
Ik ben dus gevraagd om voor een ladies night 50 cup cakes te maken.
Ik mag er eventueel ook gaan staan met een stand maar ik zou niet weten waarmee. Ik ben echt nog zo beginnend.
Maar ik wil wel visitekaartjes neerleggen. Ik moet dan dus een naam hebben! Help, daar ben ik echt niet goed in. Heeft iemand misschien een idee? Cake by Rebecca bestaat al. En een website, dat heb ik natuurlijk nooit voor elkaar in een paar dagen. En hebben de andere taartenbaksters met opdrachten ook een visitekaartje? Waar heb je deze laten maken? Is vistaprint iets?
En ik moet gaan nadenken over prijzen. Oooh, het wordt opeens een beetje echt. Ik heb inmiddels ook de eerste opdracht, buiten familie, gekregen. Voor een taart voor 15 personen wil ik 25 euro vragen. Dat kan toch wel?
Gisteren was er een vergadering over die ladies night en iemand zei meteen dat ik wel een taart voor haar mocht maken als ze 30 jaar werd dit jaar.
Ik mag er eventueel ook gaan staan met een stand maar ik zou niet weten waarmee. Ik ben echt nog zo beginnend.
Maar ik wil wel visitekaartjes neerleggen. Ik moet dan dus een naam hebben! Help, daar ben ik echt niet goed in. Heeft iemand misschien een idee? Cake by Rebecca bestaat al. En een website, dat heb ik natuurlijk nooit voor elkaar in een paar dagen. En hebben de andere taartenbaksters met opdrachten ook een visitekaartje? Waar heb je deze laten maken? Is vistaprint iets?
En ik moet gaan nadenken over prijzen. Oooh, het wordt opeens een beetje echt. Ik heb inmiddels ook de eerste opdracht, buiten familie, gekregen. Voor een taart voor 15 personen wil ik 25 euro vragen. Dat kan toch wel?
Gisteren was er een vergadering over die ladies night en iemand zei meteen dat ik wel een taart voor haar mocht maken als ze 30 jaar werd dit jaar.
Groetjes Rebecca, MAMA van
Jasmijn 16-10-2006
Linde 04-04-2009
Jasmijn 16-10-2006
Linde 04-04-2009
Re: Gevraagd om op een ladies night te gaan staan
Leuk joh, geen beren op de weg zien! Desnoods maak je eerst maar een facebook-pagina of flickr-account aan, of een weblog.
Is Becca's cake iets qua naam? Of Cake by Becca.
Is Becca's cake iets qua naam? Of Cake by Becca.
mama van E lle (16-07-2004) en E vi (12-10-2006)
Ik zat ook te denken aan een facebook-pagina. Heb je Artcoco in je lijst staan? Die kan je vast wat tips geven, die maakt zulke dingen regelmatig.Gootje schreef:Leuk joh, geen beren op de weg zien! Desnoods maak je eerst maar een facebook-pagina of flickr-account aan, of een weblog.
Leuk zeg, beetje bluffen mag wel hoor, je hebt een goede smaak en oog voor mooie dingen. En cupcakes kun jij heel goed, dus dat wordt super!
RebecCakes

Moeder van Anna (20), Lotte (18), Maartje (16), Roos (13) en Job (12)
-
- J&J MAURITIUS
Nou dat vind ik dus best een leuke naam! Die ga ik zeker onthouden.Esther schreef: RebecCakes
Jasmijn 16-10-2006
Linde 04-04-2009
Jasmijn 16-10-2006
Linde 04-04-2009
-
- J&J MAURITIUS
Ik vind het dus eigenlijk echt een supernaam maar nu zie ik dat iemand in Amerika deze naam ook heeft met copyright tekentje daarbij. Nu kan het zeker niet?JasmijnLinde schreef:Nou dat vind ik dus best een leuke naam! Die ga ik zeker onthouden.Esther schreef: RebecCakes
Jasmijn 16-10-2006
Linde 04-04-2009
Jasmijn 16-10-2006
Linde 04-04-2009
Ik heb daar totaal geen verstand van, hopelijk iemand anders hier wel.JasmijnLinde schreef:Ik vind het dus eigenlijk echt een supernaam maar nu zie ik dat iemand in Amerika deze naam ook heeft met copyright tekentje daarbij. Nu kan het zeker niet?JasmijnLinde schreef:Nou dat vind ik dus best een leuke naam! Die ga ik zeker onthouden.Esther schreef: RebecCakes
Maar ik zou zeker wel trots zijn als het wel zou kunnen

Als je die site bedoelt met als extensie .com, dan gaat het denk ik over de teksten en foto's op haar site die auteursrechtelijk beschermd zijn. Maar moeten merknamen niet zo'n R-in-een-rondje hebben om beschermd te zijn?JasmijnLinde schreef:Ik vind het dus eigenlijk echt een supernaam maar nu zie ik dat iemand in Amerika deze naam ook heeft met copyright tekentje daarbij. Nu kan het zeker niet?JasmijnLinde schreef:Nou dat vind ik dus best een leuke naam! Die ga ik zeker onthouden.Esther schreef: RebecCakes
-
- J&J MAURITIUS
Ik heb het even opgezocht en op wiki staat inderdaad wat jij zegt. Dus ik denk dat ik die naam maar neem dan! Dussuh dank je wel Esther!
Jasmijn 16-10-2006
Linde 04-04-2009
Jasmijn 16-10-2006
Linde 04-04-2009
Like 

-
- J&J MAURITIUS
Kijk, ik heb alvast een opzetje gemaakt voor een facebook pagina https://www.facebook.com/pages/RebecCak ... 3465103570
(hopelijk kunnen jullie dat zien?)
Esther, ik krijg echt heel veel leuke reactie's op de naam!! Dus alle credits voor jou!
(hopelijk kunnen jullie dat zien?)
Esther, ik krijg echt heel veel leuke reactie's op de naam!! Dus alle credits voor jou!
Jasmijn 16-10-2006
Linde 04-04-2009
Jasmijn 16-10-2006
Linde 04-04-2009