hij was voor een meid die vandaag 40 is geworden .... ze kreeg hem van haar broer en schoonzusje

groetjes Bianca
Moderator: Chantal
Hanne schreef:oh ieuw die stijve piemel. het is een mooi gemaakte taart, maar niet mijn ding.
whahahahahaha ik geloof dat idd dat stuk als 1e is aangesnedenThommy schreef:Ieeeuw welk stukje gaat de jarige het eerst op eten *stop met beelddenken, stop met beelddenken*
ja toch, anders komt ie niet zo boven het broekje uitpiepen? dit is een anabole meneer die zijn niet zo groot toch?bianca schreef:
stijf ????? ha ha ha LOL
Hanne schreef:ja toch, anders komt ie niet zo boven het broekje uitpiepen? dit is een anabole meneer die zijn niet zo groot toch?bianca schreef:
stijf ????? ha ha ha LOL
whahahahaha. de sexy slip kan je altijd nog bewaren voor de zaterdagNickey schreef:Oké Tin0, en nou stil liggen!! Jemig... nou heb ik hem wéer fout, lig stil! Pff... moet ik daarop wachten dan? Nou oké... pompompom... hulp nodig? Nee, pfff hoe lang heb je hem al dan? Ja ik houd mijn mond....
Duurt het nog lang? Die marsepein wordt warm! Pff... EN bedankt! nou kan ik weer opnieuw beginnen!! Wát nou dat broekje is raar? Dat broekje is leuk ja! Dat vindt ze voor haar verjaardag geweldig! Nee, je hóeft hem niet nóg een keer aan!
Jemig, weet ik véel?! Hoezo 'waar beginnen ze met aansnijden van de taart"? Hoe kan ik dat nou weten, lig stil!
Nee, dat strikje prikt helemaal niet in je nek! Nou, dan doe je maar alsof je dat prettig vindt, dan werk ik ook wat sneller.
Oké.. volgende keer doe ik wel weer een vrouwenbuste, daar heb ik alleen een spiegel bij nodig...
![]()
![]()