Eline heeft gisteravond voor de eerste keer een pseudokroepaanval gehad. Na alle ervaringen met Anouk, hadden we al heel snel door dat het een aanval zou worden, dus Eline konden we lekker rustig houden. Dus zaten we om 11 uur met de i-pad op bed filmpjes van Nijntje en Bumba te kijken... Ik had het bij Eline niet verwacht, Anouk was 4 maanden toen ze de eerste aanval kreeg en Eline is ook al wel verkouden geweest zonder aanval. Het brengt wel even akelige herinneringen naar boven, vooral omdat Anouk na zo'n aanval altijd behoorlijk ziek werd met oor- en/of luchtweginfectie.
Maar nou was ik eigenlijk van plan om morgenochtend te gaan zwemmen. Bij Anouk hebben wij dat nooit gedaan omdat die dus elke keer zo ziek werd. Eline hoest nog wel, maar heeft geen koorts meer (vannacht wel) en speelt en kletst ook gewoon. Zouden we morgen dan wel kunnen gaan zwemmen?
pseudokroepaanval en zwemvraagje
pseudokroepaanval en zwemvraagje
Saskia mv Anouk (22-12-2005) en Eline (20-08-2010)
Als je mij wilt leren kennen, probeer dan niet in de spiegel te kijken.
Re: pseudokroepaanval en zwemvraagje
Ik zou morgen beslissen. Wij zouden niet gaan maar dat komt omdat Finn altijd extra benauwd werd van het zwembad en de lucht daar. Beterschap voor je meisje! Gek he dat je je hand er niet meer voor omdraait. Hoe vaak Finn het ook gehad heeft en nog heeft (nu maar een paar keer per seizoen, eerst iedere 2 weken) Liv heeft nog nooit een echte aanval gehad, wel er tegen aan.
Beterschap!
Beterschap!
Groetjes Dorien mv F(19) en L (15)
Ik zou ook morgen pas beslissen. Maar als ze zich dan verder prima voelt zou ik gewoon gaan. Nou is Je!mer ook nooit ziek na een kroepaanval, hoogstens wat verkouden, dus dat maakt dit soort beslissingen wel wat gemakkelijker.
Beterschap!

Beterschap!
Ro!inka mv Je!mer (9) en F edde (6)
Leer alsof je voor altijd blijft leven.
Leef alsof je morgen gaat sterven.
- Gandhi -
Leer alsof je voor altijd blijft leven.
Leef alsof je morgen gaat sterven.
- Gandhi -
Anouk was altijd dusdanig ziek dat ik niet durfde. Hoe Eline gaat reageren weet ik nog niet. Maar ze lijkt alleen maar verkouden. We zullen de nacht wel afwachten en morgen beslissen.
@ Dorien, inderdaad heel typisch dat je zo makkelijk reageert inmiddels. Nou is het bij Anouk gelukkig al ruim een jaar geleden dat ze een preusdokroepaanval had. Wat dat betreft zijn we er sneller af dan jullie.
@ Dorien, inderdaad heel typisch dat je zo makkelijk reageert inmiddels. Nou is het bij Anouk gelukkig al ruim een jaar geleden dat ze een preusdokroepaanval had. Wat dat betreft zijn we er sneller af dan jullie.
Saskia mv Anouk (22-12-2005) en Eline (20-08-2010)
I.sis was ook altijd gewoon verkouden na een pseudokroepaanval. Hopelijk kunnen jullie morgen gewoon gaan zwemmen!
Althe@, mv I.sis (nov 2005)