Sjoerd wilde net zonder zijwieltjes fietsen. Voor het eerst. En je gelooft het niet, maar hij fiets er bijna zo mee weg. Ik hoef alleen mee te lopen voor zijn veiligheidsgevoel. Ik heb hem eigenlijk niet vast. Morgen gaan we weer proberen en dan zal ik proberen een filmpje te maken.
Ja he, zo'n loopfiets doet echt wonderen.
Als ik ook kijk naar de verbaasde gezichten die ik krijg, met Mirjam naast me naar school fietsend, geweldig.
Ik raad ook echt iedereen in mijn omgeving een loopfiets aan als 2e verjaardag cadeau.
Gerrie, (pleeg)moeder van J (2005), H (2006), E (2007), M (2009) en S (2013) en soms een crisis plaatsing.
Enne, hoe krijg je ze dan op een loopfiets? Dat hebben die 2 van mij echt altijd geweigerd. Nou ja, Yanick is de loopfiets leuk gaan vinden NADAT hij zonder zijwieltjes kon fietsen
Ja, stoer is dat he. R uben doet dat inderdaad ook sinds een paar weken. En die raced ook als een gek op zijn loopfiets. Ze hoeven dan alleen nog maar het principe van fietsen te leren en klaar. Oke, misschien iets meer verkeersinzicht
mama van W essel (26 februari 2007), R uben (2 mei 2009), D äphny (31 juli 2010) en Ph äedra (24 augustus 2013)
Enne, hoe krijg je ze dan op een loopfiets? Dat hebben die 2 van mij echt altijd geweigerd. Nou ja, Yanick is de loopfiets leuk gaan vinden NADAT hij zonder zijwieltjes kon fietsen
Sommige kinderen hebben gewoon niets met fietsen denk ik. Heb vanmiddag een loopfietsje overgekocht van iemand. Haar zoon van 4 weigerde ook om erop te fietsen. Hij vertelde mij ook doodleuk dat hij dat ding maar eng vond.
Dochterlief stapt erop en rijdt weg.
mama van W essel (26 februari 2007), R uben (2 mei 2009), D äphny (31 juli 2010) en Ph äedra (24 augustus 2013)
Ja, dat had Maarten ook. Sjoerd is aangestoken door zijn buurjongetje.