baby prietje

Moderators: Ester, Yvonne

Plaats reactie
Mare
J&J HAWAII

baby prietje

Bericht door Mare »

Hoeveel hij ervan begrijpt weet ik niet, maar David is wel bezig met zijn kleine broertje. 's ochtends wordt mijn buik geaaid, geknuffeld en gekust en wordt er goedemorgen baby gezegd. Heel aandoenlijk.

Vanochtend vertelde ik weer dat de buik nog heel groot moet worden en dat dan de baby eruit komt. David dacht na, wees mijn navel aan en vroeg: daar uit? :P

Ik zei maar dat die tussen mijn benen eruit komt en dat vond hij oké ;)
Nina, moeder van David 29-09-2009 en Sem 26-08-2012
Ana
J&J MAURITIUS

Re: baby prietje

Bericht door Ana »

:mrgreen:
J0ela, 21.02.11 en I.van, 31.07.12
Deborah
J&J SANTORINI

Bericht door Deborah »

:D toch begrijpen ze soms meer dan wij denken. Toen Ruben een maand of 9 was ging ik op kraamvisite. Hij was toen al heel lief voor dat babietje. Toen hij 15 maanden was kwam zn zusje. En hij begreep toen echt al heel veel.
mama van W essel (26 februari 2007), R uben (2 mei 2009), D äphny (31 juli 2010) en Ph äedra (24 augustus 2013)
Charlotte
J&J SANTORINI

Bericht door Charlotte »

:mrgreen: :mrgreen: erg leuk!!!
Charlotte, J (3,5) en H (1)
Mare
J&J HAWAII

Bericht door Mare »

Ja soms weet ik het echt niet hoeveel hij begrijpt. Het is natuurlijk enorm abstract. Ik denk dat hij het pas echt begrijpt als de baby er is. Maar ik vind het onwijs leuk hoe hij er wel mee bezig is :)
Ann1gje
J&J SANTORINI

Bericht door Ann1gje »

Hahaha geweldig!!! Mooi hoe ze zelf'oplossingen' bedenken voor dingen die ze zelf niet snappen....
Fedde vroeg zich laatst hardop af hoe baby's in de buik komen.... Om vervolgens geshockeerd tot de conclusie te komen dat al die mama's ze vast opgegeten hadden :D
Ann, mama van B (2006) en en F (2008)
Mare
J&J HAWAII

Bericht door Mare »

Haha wat een conclusie :P ik hoop dat ik dat nog even niet hoef uit te leggen ;)
Ana
J&J MAURITIUS

Bericht door Ana »

ik ben zo benieuwd hoe het hier gaat, J0ela heeft natuurlijk geen flauw idee wat haar staat te wachten... ze vindt de baby van mijn vriendin eindelijk een beetje leuk (maar die is nu al een half jaar - toen hij klein was en huilde, vond ze het helemaal niks)
Ze heeft wel interesse in mijn dikke buik en trekt vaak aan mijn shirt de laatste dagen. Maar alleen omdat ze mijn navel leuk vindt en omdat er extra veel vel is om in te knijpen. (pincetgreep -au)
J0ela, 21.02.11 en I.van, 31.07.12
Ves

Bericht door Ves »

Schattig zeg!
Annigje schreef:Fedde vroeg zich laatst hardop af hoe baby's in de buik komen.... Om vervolgens geshockeerd tot de conclusie te komen dat al die mama's ze vast opgegeten hadden :D
:lol:
Emma

Bericht door Emma »

Lief! Grappig dat hij al zo nadenkt over hoe de baby er uit moet!

Ik was vanochtend met Isla bij de verloskundige, en terwijl ik op de bank lag om de hartslag te horen stond Isla er op een krukje naast mijn buik te aaien, heel lief was dat. :verliefd:

Ik krijg ook steeds hapjes eten aangeboden 'voor de baby' en die mag ik dan ook echt niet weigeren. Af en toe komt ze haar speelgoed laten zien aan mijn buik, en als ik een boekje voorlees moet mijn buik bloot zodat de baby ook kan meegenieten.

Hoeveel ze er echt van begrijpt weet ik ook niet, als je als volwassene al bijna niet kan bevatten dat er straks echt een baby is (voordat Isla geboren was had ik echt geen juist beeld van hoe het zou zijn als ze er was :)), dan is het voor zo'n kleintje natuurlijk helemaal niet te begrijpen. Maar ik hoop dat ze net zo'n lieve grote zus blijft als ze tot nu toe is...
Mare
J&J HAWAII

Bericht door Mare »

Wow isla is al hard aan het oefenen om een goede grote zus te worden :)
David gaat ook altijd op een krukje staan en wacht dan heel geconcentreerd totdat we het hartje horen :D
Charlotte
J&J SANTORINI

Bericht door Charlotte »

Annigje schreef:Hahaha geweldig!!! Mooi hoe ze zelf'oplossingen' bedenken voor dingen die ze zelf niet snappen....
Fedde vroeg zich laatst hardop af hoe baby's in de buik komen.... Om vervolgens geshockeerd tot de conclusie te komen dat al die mama's ze vast opgegeten hadden :D
Briljant :mrgreen: :mrgreen:. Ml ligt ook helemaal dubbel van het lachen :P
Charlotte, J (3,5) en H (1)
Plaats reactie