Hij bleef behoorlijk standvastig en at weinig en zeurde ontzettend veel om de borst.
Afgelopen maandag ben ik met hen naar een Homeopaat geweest. Ook voor de plekjes die hij regelmatig in zijn mond heeft. Ze had hem ontzettend snel door hoe hij in elkaar steekt. En gaf me een homeopathisch middel mee.
Na vier dagen mocht ik haar mailen met een update. Dit is wat ik schreef (even makkelijk

Het slapen in zijn eigen bedje was echt een ding waar ik nog geen energie voor had om mee bezig te gaan. Nu is het zomaar ineens veranderd. Ik vind het zo bijzonder!Bij deze even een update over Marijn.
Het slapen is compleet veranderd. Hij gaat nu op eigen verzoek wakker zijn eigen bedje in. Ook 's nachts wil hij na het drinken in zijn eigen bed slapen. En dat allemaal zonder een kik of een huil. Echt zo bijzonder. Als hij wakker wordt zit hij opgewekt rechtop in bed.
Ook de ochtend houd hij langer vol. Eerst ging hij vaak rond 11 weer slapen maar nu is dat vaak 1 uur en kan dan makkelijk 2,5 tot 3 uren slapen.
Kortom ik hoop dat hij dit zo blijft doen.
Overdag lijkt hij ook iets meer ontspannen en de communicatie gaat fijner. Ik kan daar niet zoveel over zeggen. Geen grote duidelijke dingen die veranderd zijn.
Het eten lijkt ook iets beter te gaan.
Al met al gaat het dus echt goed.
Groet Wilma Ruig