Waar koop ik onderbroekjes met (lange) pijpjes?

Moderators: Ester, Yvonne

Plaats reactie
JannekevV

Waar koop ik onderbroekjes met (lange) pijpjes?

Bericht door JannekevV »

Mijn jongste is net zinnelijk, maar vind 9 van de 10 onderbroekjes vervelend zitten.
Ze gaan tussen haar billetjes zitten, met als gevolg dat ze de hele dag zit te 'wroeten', niet zo'n charmant gezicht dus.... :oops: :wink:
Mijn vraag dus...waar koop ik onderbroekjes met pijpjes, liefst zo lang mogelijk.
Kimmie
J&J SANTORINI

Re: Waar koop ik onderbroekjes met (lange) pijpjes?

Bericht door Kimmie »

JannekevV schreef:Mijn jongste is net zinnelijk, maar vind 9 van de 10 onderbroekjes vervelend zitten.
Ze gaan tussen haar billetjes zitten, met als gevolg dat ze de hele dag zit te 'wroeten', niet zo'n charmant gezicht dus.... :oops: :wink:
Mijn vraag dus...waar koop ik onderbroekjes met pijpjes, liefst zo lang mogelijk.
hema heb ik ze vandaag gezien, ook bij zeeman... meer aangesloten boxertjes.
Trotse mama van P uck [25-10-2009] J urre [22-05-2014] Sil [27-04-2016]
channiemam
J&J HAWAII

Bericht door channiemam »

Action.

Houdt er wel rekening mee dat die lekker zittende boxertjes vaak geen katoen zijn. Na een paar dagen krijgen wij dan juist van die wroet acties.
mama van NynkE, C@rmen en Ver@

I don't need no water
To tell me about heaven
I just look at my daughters...
And i believe. (live)
Katje
J&J MAURITIUS

Bericht door Katje »

voor B koopt ik altijd ondergoed van Ten Cate. Blijft mooi in de was, gaat jaren mee! Blijft echt goed zitten en kruipt niet omhoog. Andere merken die ik per ongeluk wel eens gekocht heb (hema bijv.) doen dat wel.
Mink@ mv B. 23 jaar
ddaantje

Bericht door ddaantje »

heb je al bij AH gekeken? ik weet niet of ze daar voor meisjes met pijpjes zijn maar voor jongens iig wel. En ik vind het echt heeeeerlijk ondergoed. en dan draag ik ze niet eens zelf :)
Plaats reactie