Cay klimt uit zijn bed en wil er dan niet meer in

Moderators: Ester, Yvonne

Plaats reactie
petra1969
J&J HAWAII

Cay klimt uit zijn bed en wil er dan niet meer in

Bericht door petra1969 »

Nu hij heeft ontdekt dat hij lekker zelf zijn bed uit kan komen, heeft hij er ook meteen maar geen zin meer in om er ook nog te slapen. Zondagnacht hebben we amper een oog dicht gedaan omdat meneertje lekker tussen ons in was gekropen. Gisteren hebben we hem een stuk of 10 keer terug in zijn bed gelegd. Op een gegeven moment leek het erop dat hij stil was. Tot hij ineens vreselijk begon te brullen. Toen bleek dat hij flink aan het overgeven was geweest. We hebben alles schoongemaakt, zelfs de vloer op zijn kamer nog gedweild. En ja, omdat zijn matras doorweekt was, moest hij wel bij ons slapen. Ik vrees nu al voor vanavond :roll: We gaan er binnenkort maar eens op uit om een groot bed voor hem te kopen. Tot die tijd moeten we hem dan maar consequent weer terug in zijn bedje leggen.
Mama van Evelien (36), Jojanneke (33), Sandrina (32), Sarah (19), Elise (18) en Cay (15)
En oma (al ken ik ze niet) van 7 prachtige kleinkinderen
Eve71ne
J&J HAWAII

Re: Cay klimt uit zijn bed en wil er dan niet meer in

Bericht door Eve71ne »

Hier ook zo'n dondersteentje die er gewoon uitklimt! Benthe wil héél graag een groot bed, 'ik bed kopen, ik ben groot' zegt ze :) Wat denk je, zou hij in zijn eigen bed blijven als hij het nieuwe heeft?
Meike 12-04-2006 en Benthe-08-09-2009

Zorgen moet je doen, niet maken
Suuz

Bericht door Suuz »

Nou hier niet ;)

Sorry kan je dus niet helpen, zit met hetzelfde probleem. Misschien heb je wat aan de tips die in het draadje van mij staan. Iig succes.
petra1969
J&J HAWAII

Bericht door petra1969 »

Eve71ne schreef:Hier ook zo'n dondersteentje die er gewoon uitklimt! Benthe wil héél graag een groot bed, 'ik bed kopen, ik ben groot' zegt ze :) Wat denk je, zou hij in zijn eigen bed blijven als hij het nieuwe heeft?
Ik ben bang van niet. Gister was het ook weer bal. We moeten elke dag heel vroeg opstaan, manlief om half 4 en ik om half 5, dus we gaan normaal heel vroeg slapen. Dat zit er nu niet in. Had ik laatst maar niet gedacht dat ik mijn handjes dicht mag knijpen met Cay, omdat hij zo goed sliep :roll:
Mama van Evelien (36), Jojanneke (33), Sandrina (32), Sarah (19), Elise (18) en Cay (15)
En oma (al ken ik ze niet) van 7 prachtige kleinkinderen
Plaats reactie