Ik had mijn profiel gewijzigd (onderschrift) en op OK gedrukt en toen zeurde de site over dat het een ongeldig emailadres was (daar had ik niets aan gewijzigd, maar zag toen dat daar alleen Rijntje stond). Ik had geen idee welk emailadres ik voor aanmelding gebruikt had, dus zomaar 1 gekozen, maar het was blijkbaar een andere, want mijn account is op inactief gezet, tot ik op de activeringslink klik in de mail die ik zou gaan krijgen, maar ik heb zo'n mail niet gekregen.
Kan deze nogmaals gestuurd worden? Of handiger nog: kunnen jullie mijn account weer activeren? Ik wil graag weer meejippen...
Rijntje
:( Kan niet meer inloggen
?
Ik krijg een compleet wit scherm na inloggen, geen foutmelding ofzo.
Ik heb mijn spamfolder ook nog bekeken, maar ook daar geen mail. Kunnen jullie uberhaupt mijn account weer activeren? (zo niet: kunnnen jullie m wel verwijderen? Dan maak ik m wel opnieuw aan... ik wil nl eigenlijk geen andere nick moeten kiezen dan Rijntje)
Ik krijg een compleet wit scherm na inloggen, geen foutmelding ofzo.
Ik heb mijn spamfolder ook nog bekeken, maar ook daar geen mail. Kunnen jullie uberhaupt mijn account weer activeren? (zo niet: kunnnen jullie m wel verwijderen? Dan maak ik m wel opnieuw aan... ik wil nl eigenlijk geen andere nick moeten kiezen dan Rijntje)