wanneer magnetisch tekenbord leuk?

Moderators: Ester, Yvonne

Plaats reactie
LauramvAnneenLisa
J&J MAURITIUS

wanneer magnetisch tekenbord leuk?

Bericht door LauramvAnneenLisa »

stond in de speelgoedwinkel en zag zo'n magnetisch tekenbord, en bedacht me dat ik die niet meer had, maar vanaf welke leeftijd is dat ook al weer leuk? op de verpakking staat 3 jaar maar ik had ze zeker jonger dan dat.
Laura mv A nne (feb 2003), L isa (feb 2005) en I ris (feb 2011)
Nancy
J&J MAURITIUS

Re: wanneer magnetisch tekenbord leuk?

Bericht door Nancy »

vanaf een jaar toch al?

Alleen even opletten of er niet van die stempels bijzitten. Die kunnen die hele kleintjes in hun mond stoppen. Maar gewoon met zo'n pennetje speelden ze hier vanaf net een jaar mee.
Nancy
mv Milou (2005) en Yara (2008)
Jo Jo
J&J SANTORINI

Bericht door Jo Jo »

Nancy schreef:vanaf een jaar toch al?

Alleen even opletten of er niet van die stempels bijzitten. Die kunnen die hele kleintjes in hun mond stoppen. Maar gewoon met zo'n pennetje speelden ze hier vanaf net een jaar mee.
Nou, dat dus.
Veel speelgoed waar een waarschuwing voor 3+ opstaat is echt wel voor kleintjes bedoeld, maar om claims te voorkomen (en er misschien wel een klein stukje af kan worden gebroken oid) wordt dat er op gezet. Gewoon gezond verstand gebruiken dus.
LauramvAnneenLisa
J&J MAURITIUS

Bericht door LauramvAnneenLisa »

dan ga ik hem kopen voor de vakantie
ik weet dat ik hem ooit voor anne voor in het vliegtuig gekocht had, en dat was toen een groot succes. Hoop dat ik weer een kleintje kan vinden.
Laura mv A nne (feb 2003), L isa (feb 2005) en I ris (feb 2011)
Miranda
J&J HAWAII

Bericht door Miranda »

LauramvAnneenLisa schreef:dan ga ik hem kopen voor de vakantie
ik weet dat ik hem ooit voor anne voor in het vliegtuig gekocht had, en dat was toen een groot succes. Hoop dat ik weer een kleintje kan vinden.
Ik heb onlangs een aantal van die kleintjes bij de Zeeman gehaald. Action heeft ze ook maar daar zijn ze wat groter.
Miranda, mv Joran* (15-08-'06), Marit (15), Danique (13) en Jesse (8! :wink: )
Ana
J&J MAURITIUS

Bericht door Ana »

Heb er ook eentje gekocht voor in het vliegtuig pas geleden, nu heeft ze er toen niet echt veel mee gedaan, het was nieuw en ook best moeilijk.
Maar de laatste weken sjouwt ze 'de hele dag' met het bord rond, en vooral met het pennetje. De stempeltjes heb ik inderdaad niet gegeven. Ze kleurt er niet heel erg veel op, ook omdat je het pennetje precies goed vast moet houden. maar het gaat ook vaak wel goed.

en idd er staat op heel erg veel babyspeelgoed 'vanaf 3 jaar' dus aan die aanduidingen heb je ook niet zo veel meer.
J0ela, 21.02.11 en I.van, 31.07.12
Plaats reactie