Tot een half jaar geleden kreeg Joela nog bv maar ik had toen geen melk meer door de zwangerschap. nu overvloed aan melk, en heb net even de druk eraf gekolfd aan twee kanten. Een klein flesje moedermelk... en dat heb ik aan Joela gegeven, ze vond het heerlijk en was boos dat het op was
Wat voelt dat goed zeg! Geen idee of ze nog interesse gaat tonen in live voeden, tot nu toe negeert ze haar broertje zoveel mogelijk. (en als hij gaat huilen wordt ze boos) Maar op deze manier kan ik haar natuurlijk ook gewoon weer wat bv geven!
op dit moment niet per se, maar het is nu allemaal zoveel tegelijk, gewoon omdat je twee kleintjes hebt. maar als alles wat meer geland is en tot rust is gekomen en er een soort dagelijkse orde is, dan zou ik het niet erg vinden.
Maar het moet dan wel vanuit J0ela komen.
Bijzonder dat je haar nu toch nog een keer melk kan geven. Ik denk dat live voeden niet echt meer een succes zou zijn. Tenminste, ik zou verwachten dat ze de techniek al verleerd is... maar hoe dan ook leuk!
Nina, moeder van David 29-09-2009 en Sem 26-08-2012
Vanavond ook weer wat gegeven van alle overvloed. Aangezien I.van de hele dag meer geslapen heeft dan dat hij wakker wilde worden... dat zal hij vannacht dan helaas in halen
nee ik denk niet dat ze de techniek nog kent, ze heeft zelfs altijd met tepelhoedje gedronken dus ik denk niet dat ik daar nog aan begin...