Ieuw.. wormpjes

Moderators: Ester, Yvonne

Plaats reactie
Chantal
J&J MALEDIVEN

Ieuw.. wormpjes

Bericht door Chantal »

Net Mark zijn luier verschoont en opeens schrik ik me rot van zo'n wit kronkelding op zijn drol (nou ja, platte plak ;) )
Een echt wormpje. Snel de tabletten erbij gepakt, maar die mogen pas vanaf 2 jaar.
Morgen ga ik naar de DA en anders naar de apotheek voor advies, maar iemand ervaring met een baby met wormpjes?
Wij moeten zeker ook allemaal aan de pillen?
Chris 30-10-2005 en Femke 08-06-2007 en Mark 07-11-2011
Dorien
J&J MALEDIVEN

Re: Ieuw.. wormpjes

Bericht door Dorien »

Geen idee hoe het zit met babies en wormpjes maar ik zou jullie wel ook allemaal behandelen! Succes
Groetjes Dorien mv F(20) en L (15)
Angelique
J&J MALEDIVEN

Bericht door Angelique »

Ik zou voor M de ha bellen hoor.

Met wormpjes is adies iedereen behandele. Wij doen dat niet. Lies heeft ze regelmatig, kan aan haar gedrag en klachten al merken voorde ontlasting.
J eetgeentabl, maarook nog nooit klachten.
Laatsste idem voor ons, dfus wij behandelen alleen lisette.
Laatst gewijzigd door Angelique op za sep 01, 2012 5:22 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
:crazy:
Gerrie
J&J MAURITIUS

Bericht door Gerrie »

Ik zou ook de huisarts bellen.

Wij hebben 1x het hele gezin behandeld, toen hadden 2 kids wormpjes. Ik had niets genomen, want zwanger, ook geen wormpjes gekregen.
2de x alleen de persoon met wormpjes behandeld, ik geloof Esther. De rest heeft het toen ook niet gekregen. Dus ondanks het advies, ga ik dus niet meer mijn hele gezin behandeldn mochten er in de toekomst wormpjes de kop opsteken.
Gerrie, (pleeg)moeder van J (2005), H (2006), E (2007), M (2009) en S (2013) en soms een crisis plaatsing.
Chantal
J&J MALEDIVEN

Bericht door Chantal »

femke heeft op het potje gepoept. en bij haar was er niks te ontdekken. (ieuw, wat stinkt dat!)
ikzelf heb geen jeuk of zo, en van de rest heb ik ook niks gehoord.
vandaag heeft mark nog geen poep gehad dus niet kunnen controleren.
bij de DA hebben ze speciaal even gezocht in de computer gekeken maar ze kon ook niks vinden.

ik wacht morgen nog even de poep van mark af, anders hang ik maandag aan de telefoon!
bedankt voor jullie reacties :)
Chris 30-10-2005 en Femke 08-06-2007 en Mark 07-11-2011
Plaats reactie