Onrust na het voeden

Moderators: Ester, Yvonne

Plaats reactie
Marijn

Onrust na het voeden

Bericht door Marijn »

Het gaat echt al stukken beter met Juul. Ze poept weer gewoon een aantal keren per dag (ze moet er nog wel veel moeite voor doen en ze knalt het echt haar luier in) en ze is steeds vaker gewoon tevreden.

Ze is alleen altijd na het voeden zo onrustig. En dat duurt dan gemiddeld een half uur ('savonds wat langer). Ze krimpt dan in elkaar, perst zich een ongeluk en voelt zich duidelijk niet lekker.De speen helpt dan wel iets, maar die moet ik dan echt in haar mond houden, anders schiet ze hem eruit.

Ze spuugt niet en slikt ook niet vaak, dus aan reflux denk ik niet. Ze boert gewoon en mijn linkerborst stroomt wel hard, maar ze heeft het ook als ze alleen rechts heeft gedronken.

Is er nog iets dat ik kan doen om haar te helpen? ik vind het zo zielig...
Pauline
J&J MALEDIVEN

Re: Onrust na het voeden

Bericht door Pauline »

als je ene borst hard stroomt kan het zijn dat de andere ook best een harde toeschietreflex heeft. Zodra je haar hebt aangelegd en de melk begint te stromen (de meeste vrouwen voelen de toeschietreflex) dan kan je haar even afkoppelen. de harde stroom laat je even weg spuiten in een spuugdoekje of hydrofielluier. zodra het weer druppelt leg je haar weer aan. ze kan dan een stuk rustiger drinken. misschien dat ze daardoor wat rustiger wordt.
P auline, mama van M@arten (18) en Sj0erd (16)
Ilse

Bericht door Ilse »

Sofie heeft dat ook wel eens, ook al heeft ze dan geboerd. Vaak is het toch nog een boer die dwars zit en er pas na 10 minuten uit wil.
Emmy
J&J HAWAII

Bericht door Emmy »

Is ze snel klaar met drinken? Bij mij hielp het om af en toe een korte pauze in te lassen, even rustig een rondje te lopen en dan weer verder te gaan.
Plaats reactie