Sinds een week of 3 heeft 0 l1v1a enorme huilbuien 's nachts. Ze wordt dan ergens tussen 23 en 3 uur wakker en is dan ontroostbaar. Dat gaat een uur of 2, 3 door en dan valt ze weer in slaap. Ze wil niet opgepakt worden, niet in de buurt komen, alleen maar huilen en af en toe is ze even stil. Als je haar wel op schoot hebt, voel je haar darmen borrelen. Heel soms valt ze op haar buik bij mij op schoot in slaap. De nachten worden gevolgd door 's nachts of 's ochtends een rare luier vol vrij dunne ontlasting die enorm stinkt. Overdag is het een vrolijk meisje, die thuis prima slaapt (duh..

) en zich goed ontwikkelt. Ik heb wel het idee dat ze niet zo goed meer groeit, maar ik moet haar vanavond even wegen.
Ik heb even gebeld met de osteopaat waar we in het verleden wel eens zijn geweest; hij dacht aan dromen. Maar ik weet niet, dat klopt gevoelsmatig niet met die vieze luiers. Maar wat zou het dan kunnen zijn?? Mijn moeder, waar ze het afgelopen weekend waren omdat wij móesten bijslapen

dacht aan glutenallergie. Zou dat het kunnen zijn?? Iemand herkenning of een idee? Ik wil er wel iets mee want dit houden we gewoon niet vol met z'n allen..

.
Update 31-1
Nou, we zijn alweer een tijd verder. Als eerste bloedgeprikt bij de huisarts om allergieën uit te sluiten. Daar kwam niets uit. Gelukkig doorverwezen naar de kinderarts, die melatonine voorschreef. Dat helpt gelukkig wel. Maar.. ze blijft nog steeds heel regelmatig uren brullen 's nachts. Inmiddels hebben we het idee dat we in een neerwaartse spiraal zitten.. hoe minder ze slaapt des te slechter de weerstand en des te sneller ze iets oploopt. Want voor ons staat het wel vast dat ze brult omdat ze pijn heeft. Grootste kans waren de oren, want rond Kerst had ze ook alweer een dubbele oorontsteking met een loopoor van 2 weken, toen een week goed en toen weer een week loopoor. Het buisje is er inmiddels ook uit

Gister telefonisch consult met de ka, en gelukkig dacht hij ook aan haar oren. En vandaag konden we al bij de kno terecht. Conclusie: beide buisjes eruit, 1 oor ontstoken. Ze heeft soort van chronische oorontsteking. Dus over 2 weken krijgt ze opnieuw buisjes, en we hebben voor 6 (! ja 6) weken antibiotica mee gekregen. Een soort onderhoudskuur noemden ze het. En nieuwe oordruppels. Dus we kunnen weer aan de gang, maar we hebben er wel hoop in dat ze op gaat knappen. Zou toch moeten... na 2 jaar...