Toch reflux?

Moderators: Ester, Yvonne

Plaats reactie
Marijn

Toch reflux?

Bericht door Marijn »

Ik begin steeds meer het idee te geven dat Juul toch reflux heeft. Ze spuugt niet en ruit niet zuur, zoals Sam wel deed. Maar ze is wel heel onrustig, huilt veel en is veel aan het boeren, hikken en slikken.

Wie heeft er ervaringen met verborgen reflux? Wat hielp? Haar bedje staat al schuin, ze slaapt op haar buik, ik hou haar altijd rechtop na het voeden en ik voed zoveel mogelijk vaak kleine beetjes.
Mare
J&J HAWAII

Re: Toch reflux?

Bericht door Mare »

In feite gaat het met verborgen reflux hetzelfde als met een spugend kind. De kinderarts zei dat in feite een spugend kind alleen wat meer kracht zet en het eruit spuugt (even heel kort door de bocht).
Bij David was dat ook zo. Hij had last van verborgen reflux, maar als er druk op zijn buik kwam dan gooide hij alles eruit. Ik heb naast die dingen die je al doet nog twee tips. Trek haar wijde kleding aan. Dus geen strakke broeken, maillots of rokken, maar lekker wijde jurkjes e.d. En dan toch de draagdoek. Hoe meer ik David in de draagdoek had overdag, des te beter ging het ook 's nachts.

En verder: sterkte! Het is zo rot. Ik had ook gehoopt het deze keer over te mogen slaan.
Nina, moeder van David 29-09-2009 en Sem 26-08-2012
Plaats reactie