Ontsteking `down under`

Moderators: Ester, Yvonne

Plaats reactie
Eve71ne
J&J HAWAII

Ontsteking `down under`

Bericht door Eve71ne »

En dan bedoel ik natuurlijk niet in Australië :roll:
Ik zag van de week een rode plek op Benthe`s schaamlipje, ik dacht nog `wat een vervelend plekje voor een waterwratje` (op haar bil had ze er één). Maar nu blijkt het geen waterwratje maar een flinke ontsteking te zijn. Gister toen ze uit bad kwam kon ik er wat pus uit duwen (gele kop), deed pijn natuurlijk dus ook maar weer snel mee gestopt. Sorry voor de details, maar wat moet ik hier nu verder mee? Het zit `gelukkig` wel aan de buitenkant, dus niet inwendig zeg maar. En zolang ik eraf blijf, geeft ze ook geen ongemak aan.
Meike 12-04-2006 en Benthe-08-09-2009

Zorgen moet je doen, niet maken
Jo Jo
J&J SANTORINI

Re: Ontsteking `down under`

Bericht door Jo Jo »

Zou het ook een ontstoken waterwratje kunnen zijn?
Ik zou het gewoon goed schoonhouden en in de gaten houden of het niet (veel) erger wordt. ZO ja, dan natuurlijk bij de ha aan de bel trekken.
Ilse501
J&J HAWAII

Bericht door Ilse501 »

in een sodabadje zetten met haar onderkantje? Het is nu open, dus kan je het schoon houden. Bel de ha anders even voor advies.
I l s e, mv B (03), J (04) & P (07)

Hoe dan ook, we redden het
Jo Jo
J&J SANTORINI

Bericht door Jo Jo »

Au... lekker met je onderkant in een soda bad... Fijn voor je tussen-beense slijmvliezen. Dat zou ik dus écht noooooit doen!
Ilse501
J&J HAWAII

Bericht door Ilse501 »

Jo Jo schreef:Au... lekker met je onderkant in een soda bad... Fijn voor je tussen-beense slijmvliezen. Dat zou ik dus écht noooooit doen!
dat is toch het advies bij een ontsteking? Of mag bij de onderkant alleen biotex?
I l s e, mv B (03), J (04) & P (07)

Hoe dan ook, we redden het
Sarina
J&J HAWAII

Bericht door Sarina »

badedas classic?
S@rin@, moeder van B (2005) en R (2008)
Eve71ne
J&J HAWAII

Bericht door Eve71ne »

Ilse501 schreef:
Jo Jo schreef:Au... lekker met je onderkant in een soda bad... Fijn voor je tussen-beense slijmvliezen. Dat zou ik dus écht noooooit doen!
dat is toch het advies bij een ontsteking? Of mag bij de onderkant alleen biotex?
Biotex had ik ook al aan gedacht, maar Benthetje blijft echt niet rustig op haar billen zitten in bad. Die gaat lekker onderwater zwemmen enzo :wink: en dan vond ik de Biotex niet zo`n goed idee. Badedas zou dan denk ik wel prettiger zijn? Het is trouwens geen open plek. Vanmorgen een rood-paarse bult.

Emmy
J&J HAWAII

Bericht door Emmy »

Eve71ne schreef:
Ilse501 schreef:
Biotex had ik ook al aan gedacht, maar Benthetje blijft echt niet rustig op haar billen zitten in bad. Die gaat lekker onderwater zwemmen enzo :wink: en dan vond ik de Biotex niet zo`n goed idee. Badedas zou dan denk ik wel prettiger zijn? Het is trouwens geen open plek. Vanmorgen een rood-paarse bult.
Ik denk dat als het echt een groter wordende bult wordt/is, ik er toch naar zou laten kijken door de huisarts, hoe vervelend ook...

Soda doet toch ook geen zeer bij open wonden? Waarom zou het dan wel zeer doen bij slijmvliezen? Of denk ik nu te makkelijk?
Hanne

Bericht door Hanne »

ik denk aan een steenpuist als ik het zo hoor. laat de huisarts er maar naar kijken zou ik zeggen.
Eve71ne
J&J HAWAII

Bericht door Eve71ne »

Hanne schreef:ik denk aan een steenpuist als ik het zo hoor. laat de huisarts er maar naar kijken zou ik zeggen.
Ja dacht ik ook. Vandaag na badje is er geen vuiligheid meer uit gekomen, maar het ziet er niet mooi uit. Het verschil tussen een gewone puist en een steenpuist weet ik overigens niet maar laat ik maar niet gaan google-en...

jikke
J&J MALEDIVEN

Bericht door jikke »

mijn advies zou ook ha zijn voor een antibacterieel zalfje. heeft ze niet veel pijn?
1974, sebastiaan 2002, femke 2004
Plaats reactie