Koude voetjes
Koude voetjes
Juul heeft heel vaak koude voeten. Brrr... Als ik iets naar vind bij mezelf, is het dat wel. Dus ik zoek een oplossing.
Wat hebben jullie babies aan hun voeten?
Wat hebben jullie babies aan hun voeten?
Re: Koude voetjes
Sem heeft zweetvoeten net als David, dus geen herkenning
Maar misschien kan je boven de sokken nog van die zachte slofjes aandoen?

Maar misschien kan je boven de sokken nog van die zachte slofjes aandoen?
Nina, moeder van David 29-09-2009 en Sem 26-08-2012
Slofjes gingen zo uit, maar ik had over de sokjes vaak zo'n sokjes-aanhoud-gevalletje... ben de naam kwijt...
Eigenlijk een stretchachtig sokje zonder voorkant, bovenkant en een gat bij de hiel
Eigenlijk een stretchachtig sokje zonder voorkant, bovenkant en een gat bij de hiel
Jaaaa.. gevonden. Het zijn Sock Ons:
http://www.baby-slofje.nl/kies-op-merk/sock-ons
Dat werkte hier (bij Matt) echt super!
http://www.baby-slofje.nl/kies-op-merk/sock-ons
Dat werkte hier (bij Matt) echt super!
een majo
haha dat schrijf je zo vast niet, maar heb geen dametjes in huis... maillot?
haha dat schrijf je zo vast niet, maar heb geen dametjes in huis... maillot?
hier geen koude voetjes, hij draagt tot nu toe alleen sokjes met van die sock-ons (ideale dingen)
als ik jou was zou ik idd een maillot of broekje met voetjes gebruiken en desnoods nog sokken daarover of onder.
Of van die slofjes met een soort sok eraan, die krijgt ze dan niet zo snel uit.
als ik jou was zou ik idd een maillot of broekje met voetjes gebruiken en desnoods nog sokken daarover of onder.
Of van die slofjes met een soort sok eraan, die krijgt ze dan niet zo snel uit.
J0ela, 21.02.11 en I.van, 31.07.12
- mama talla
- J&J HAWAII
Lange sokken aan doen (ik heb bij de hema kniekousen gekocht voor Anna) en evt een paar slofjes er over heen doen? Ik doe zeker als we naar buiten gaan ook slofsokken aan over haar gewone sokken.
Groetjes Jikke
Groetjes Jikke
Groeten Jikke
trotse mama van Nathan (27-05-2007) en Anna (22-05-2012)
tata en maman Jikke van Corine (32), Danielle (30), Nickson (29), Orland (26) en Melvin (24)
Oma van een kleinzoon (juni 2023) en een kleindochter (april 2025)
trotse mama van Nathan (27-05-2007) en Anna (22-05-2012)
tata en maman Jikke van Corine (32), Danielle (30), Nickson (29), Orland (26) en Melvin (24)
Oma van een kleinzoon (juni 2023) en een kleindochter (april 2025)
- channiemam
- J&J HAWAII
Bij een oma, verzorgingstehuis of freubelende jipper van die gebreide sokjes halen met een koortje om dicht te houden. Deze over kniekousen of een maillot aan. Krijgt ze echt niet uit en lekker warme voetjes.
mama van NynkE, C@rmen en Ver@
I don't need no water
To tell me about heaven
I just look at my daughters...
And i believe. (live)
I don't need no water
To tell me about heaven
I just look at my daughters...
And i believe. (live)
dubbele sokken, dus sokjes aan en volgende paar gaat over de broek. Blijft dan lekker hangen op de broek. En Nic draagt dan echt minstens 1 paar winter/ sportsokken, soms met gewone sokken of soms combi van 2 paar wintersokken. Maakt echt een verschil. Zijn voeten worden de laatste weken trouwens wel warmer nu hij meer aan het trappelen is.
En snachts een pyamaatje met voetjes en een wollen slaapzakje. Hij heeft sochtends altijd warme voeten.
En snachts een pyamaatje met voetjes en een wollen slaapzakje. Hij heeft sochtends altijd warme voeten.
mv J ('04) en N ('12)
-----------------------------------------
Laat tegenslag je er niet van overtuigen dat het fout was om te proberen.
-----------------------------------------
Laat tegenslag je er niet van overtuigen dat het fout was om te proberen.
- AstridJordi
- J&J SANTORINI
Ja precies. Die gebreide sokjes met een koordje erom. Die blijven goed zitten en zijn heerlijk warm. Die heb ik bij Isa ook veel gebruikt, want die had ook last van koude voetjes. Robin heeft zweetvoetjes dus daar was het niet nodig.channiemam schreef:Bij een oma, verzorgingstehuis of freubelende jipper van die gebreide sokjes halen met een koortje om dicht te houden. Deze over kniekousen of een maillot aan. Krijgt ze echt niet uit en lekker warme voetjes.
Astrid mv Jordi (21/3-02), Isa (8/9-07) en Robin (6/11-10)