Slecht nieuws gekregen

Moderators: Ester, Yvonne

Plaats reactie
edevries

Slecht nieuws gekregen

Bericht door edevries »

Dit is misschien niet helemaal een onderwerp voor dit forum, maar ik wil t toch ergens kwijt.

De afgelopen 3 jaar hebben we veel verdrietige dingen meegemaakt: Sem is erg ziek geweest in zijn eerste jaar, ik ben zelf 4 maanden erg ziek geweest waarvoor mijn man zelfs zorgverlof moest opnemen om voor mij en voor Sem te zorgen, vorig jaar is mijn schoonmoeder overleden na een lang slopend ziekbed ....... En vandaag hoorden dat mijn schoonvader ook ongeneeslijk ziek is.
Begin volgende week krijgt hij allerlei scans en er wordt dan gekeken of ze nog iets voor hem kunnen doen.
Hij was al enige tijd niet goed, maar we dachten eerst dat het kwam door het overlijden van mijn schoonmoeder.
Ik vind het heel erg voor hem en vooral voor mijn man. Het ziekbed van mijn schoonmoeder is erg slopend geweest.
Mijn man kan nu weer dagelijks naar het ziekenhuis. Het is weer een herhaling van vorig jaar.
Ik weet dat het volgende heel egoistisch is, maar ik vind het ook erg voor mezelf.
Stijn is bijna 5 weken, en deze komende periode zou eindelijk eens 'onze periode' zijn.: Geen zorgen, en tijd voor ons eigen gezin.
Maar wederom is 't ons niet gegund.
Laris76
J&J SANTORINI

Re: Slecht nieuws gekregen

Bericht door Laris76 »

Sterkte voor jou en je man.
Moeder van Sv@n (16), Ti3s (14) en M@tte (11)
Jo Jo
J&J SANTORINI

Bericht door Jo Jo »

Joh, 't is ook niet niks als je het allemaal zo bij elkaar opschrijft. Heftig voor jou, voor jullie.
Ik kan niet veel anders dan je veel sterkte wensen en even een virtuele hugg geven.

Groet,
Joke
Gootje
J&J MALEDIVEN

Bericht door Gootje »

Natuurlijk mag je dat hier delen. Wat een opeenstapeling van ellende, daar zou ik ook mismoedig van zijn. Heeft hij kanker? Sterkte.
mama van E lle (16-07-2004) en E vi (12-10-2006)
MarietteD
J&J MALEDIVEN

Bericht door MarietteD »

Wat een narigheid... Heel veel sterkte met je schoonvader. Ik hoop dat je toch snel meer tijd kunt vinden voor jezelf en om te genieten van je eigen gezin.
M ariëtte, mv van V incent (09-09-2005) en L aura (30-11-2006)
Marijn

Bericht door Marijn »

Wat rot!! Ik herken je 'egoïstische' gevoel. Het voelt als een soort inbreuk in jouw kraamtijd. Snap ik heel goed. Niemand kan er iets aan doen, maar het is wel naar.

Sterkte!
Ves

Bericht door Ves »

Wat heftig, helemaal zo kort op elkaar. Veel sterkte.
channiemam
J&J HAWAII

Bericht door channiemam »

Ik begrijp je, wat ontzettend rot voor jullie.

Sterkte!
mama van NynkE, C@rmen en Ver@

I don't need no water
To tell me about heaven
I just look at my daughters...
And i believe. (live)
JasmijnLinde
J&J MAURITIUS

Bericht door JasmijnLinde »

Ik begrijp je ook. Veel sterkte.
Groetjes Rebecca, MAMA van
Jasmijn 16-10-2006
Linde 04-04-2009
HeleenW

Bericht door HeleenW »

Ik denk dat je duidelijk moet scheiden dat je het niemand kwalijk neemt, je kan tenslotte niet boos zijn op je schoonvader en dat ben je ook niet. Maar daar tegenover staat heel terecht wel dat je het echt niet leuk vind, voor je man niet, voor je schoonvader niet en natuurlijk ook voor jezelf niet!

Een dikke ))))KNUFFEL(((( voor jou!! kom hier je hart maar luchten als je het nodig hebt!
jikke
J&J MALEDIVEN

Bericht door jikke »

tuurlijk ben je niet egoistisch. Het is ook wel veel achter elkaar. sterkte de komende periode. ik hoop dat jullie ondanks de narigheid toch ook wel kunnen genieten van kleine momenten.
1974, sebastiaan 2002, femke 2004
monika
J&J MALEDIVEN

Bericht door monika »

Heel menselijk hoor om verdriet te hebben dat je nu weer geen gezellige kraamtijd hebt. Dat snap ik best, en beter hier even van je afschrijven dan het tegen iemand dichtbij in de familie zeggen die het misschien verkeerd oppikt.

veel sterkte de komende tijd en ik hoop dat je toch kan genieten van je ventjes.
mv J ('04) en N ('12)

-----------------------------------------
Laat tegenslag je er niet van overtuigen dat het fout was om te proberen.
Hanne

Bericht door Hanne »

jullie hebben al zoveel ziekte op jullie bordje gekregen en daarmee gepaard gaand verdriet. en nu weer en juist in een periode die mooi en blij hoort te zijn. natuurlijk voel je je niet alleen triest om jouw zieke schoonvader, maar gewoon ook om wat het met jullie doet. dat is niet egoistisch, maar realistisch. ik wil jullie iig heel veel sterkte wensen en een virtuele knuffel geven.
jolan-da34
J&J SANTORINI

Bericht door jolan-da34 »

Het is ook allemaal erg verdrietig... en voor je gevoel krijg je niet eens tijd om even op te laden... dat mag je hier prima vertellen.

Wat erg voor je man, zó snel je beide ouders zo ernstig ziek zien worden en wie weet hoe het met je schoonvader zal gaan... dat is heftig genoeg, laat staan met (hele) kleine kindjes erbij.
Sterkte toegewenst, maak foto's van Stijn met je schoonvader, houd een dagboekje oid bij, de dagen zullen zó snel gaan.
Jolanda mv Danique (24) Marcel (21) en Tessa (16)
caroline

Bericht door caroline »

dit is ook wel heel pittig,veel sterkte voor jou en jou man
Mara
J&J HAWAII

Bericht door Mara »

Ik snap je gevoel, ook al kan niemand er iets aan doen en neem je niemand iets kwalijk (dus voel je niet schuldig), je had dit niet verwacht en heel anders gehoopt.
Sterkte iig.
Mara, mama van 3 sm@ (2006)en M @@rten (2008)
Plaats reactie