zo dat gaat hard! (CB)

Moderators: Ester, Yvonne

Plaats reactie
Suuz

zo dat gaat hard! (CB)

Bericht door Suuz »

Niet te geloven haast.

Met 11 weken is M nu 6235 gram en 58cm! Hij kwam van 3525 gram en was maar 7% afgevallen. Eerste weken erna kwam hij 500 gram per week aan.

Dinsdag krijgen we de 2de prikronde, maar geloof dat dit echt te snel is. De 28 ste is hij pas 3 maanden. Zijn ze dan niet te vroeg?
Marijn

Re: zo dat gaat hard! (CB)

Bericht door Marijn »

Huh? Zo zwaar is Juul nu en die zit precies op het middelste lijntje. Mooi toch, dat hij zo hard groeit?

En over die prikken? Dat weet ik niet. Ik vind dat ze sowieso te vroeg gegeven worden...
Jettepet

Bericht door Jettepet »

Die groeit goed!

Even opgezocht Anne had de 1e en 2e prikken op 27-4 en 25-5 en ze is van 26-2.
Ik vind het ook wat vroeg. Ze zijn zeker 2 weken dicht met de Kerstvakantie? gevoelsmatig zou ik de afspraak verzetten naar begin januari en dan de volgende prikken ook maar iets later.
monika
J&J MALEDIVEN

Bericht door monika »

fijn dat ie zo goed groeit.

bij ons zijn de vacinaties op 6 wk, 3 mnd en 5 mnd, vervolgens weer 14 mnd geloof ik.
Wij mogen 3e kerstdag weer voor de 3e ronde prikken.
mv J ('04) en N ('12)

-----------------------------------------
Laat tegenslag je er niet van overtuigen dat het fout was om te proberen.
Suuz

Bericht door Suuz »

Marijn schreef:Huh? Zo zwaar is Juul nu en die zit precies op het middelste lijntje. Mooi toch, dat hij zo hard groeit?

En over die prikken? Dat weet ik niet. Ik vind dat ze sowieso te vroeg gegeven worden...
Verschil jongetje meisje misschien?

Ik bekijk dinsdag wel even voor de prikken. Hij gaat wel 27ste naar het kdv en daar heerst kinkhoest.
Ana
J&J MAURITIUS

Bericht door Ana »

Hij groeit lekker zeg!!

Hier krijgen ze op de geboortedag al twee prikken, maar die komen nog bovenop de standaard prikken in NL. (TBC bijvoorbeeld)
En dan gaat het verder met 4, 9, 14 weken. Na oud en nieuw moeten we alweer voor de 4e ronde....
J0ela, 21.02.11 en I.van, 31.07.12
Suuz

Bericht door Suuz »

Ana schreef:Hij groeit lekker zeg!!

Hier krijgen ze op de geboortedag al twee prikken, maar die komen nog bovenop de standaard prikken in NL. (TBC bijvoorbeeld)
En dan gaat het verder met 4, 9, 14 weken. Na oud en nieuw moeten we alweer voor de 4e ronde....
Oh dat is ook erg vroeg dus. Had hij er last van gehad?
Ana
J&J MAURITIUS

Bericht door Ana »

Nee totaal niets gemerkt behalve misschien een keer een iets hogere temperatuur maar altijd onder de 38. Bij J0ela ging dat net zo, die was pas een beetje ziek van de prik die ze met 13 maanden krijgen, weet niet meer uit mijn hoofd welke dat was.
J0ela, 21.02.11 en I.van, 31.07.12
Suuz

Bericht door Suuz »

gelukkig maar. Nog maar een nachtje slapen ;)
Liselotte
J&J SANTORINI

Bericht door Liselotte »

Nog zo'n groeierd!

D was met 2 maanden van 3220 gr bij de geboorte naar 6180 gr gegaan. 24 december gaat hij weer gewogen worden bij 3 maand. Op het CB zeiden ze dat het de eerste 4 maanden vooral heel hard gaat met borstvoeding.

Heeft M ook al van die lekkere spekbeentjes? :wink:
Mama van I lias (31-10-2005), N oor* (8-10-2011) en D aniël (18-09-2012)
Suuz

Bericht door Suuz »

Alles is spek ;) hij is namelijk niet zo heel lang ;) hihi ben dat dus totaal niet gewend.

Maar erg mooi dat D ook zo mooi gegroeid is!
Suuz

Bericht door Suuz »

De kleertjes die ik had bewaard van de andere kids passen totaal niet. ;)
Plaats reactie