lekkere ouders zijn wij

Moderators: Ester, Yvonne

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Floor83
J&J SANTORINI
Berichten: 1251
Lid geworden op: do jul 29, 2010 2:48 pm

lekkere ouders zijn wij

Bericht door Floor83 »

Tyg0 had steeds een terug komende krentenbaard. Het zat op zijn romp, armen en benen. We bleven smeren, inmiddels had hij 2 orale kuren gehad. Beide keren op dinsdag de laatste gift en het weekend begon het weer. Weer de HA gebeld dat ik dit echt niet meer normaal vond. Ze ging overleggen met de dermatoloog. Hij adviseerde om mijn man, S0phie en mij te kweken. En wat blijkt, mijn man en ik zijn drager en hebben waarschijnlijk heb steeds besmet. Nu hebben wij alle 2 een kuur gehad en moeten we opnieuw kweken. Nu hopen dat we er af zijn. Tyg0 heeft in ieder geval nu nergens last van.
Conny, mama van S0phie 10 april 2009 en Tyg0 1 maart 2011
Jo Jo
J&J SANTORINI
Berichten: 3929
Lid geworden op: wo jul 28, 2010 2:16 pm

Re: lekkere ouders zijn wij

Bericht door Jo Jo »

Ach ja, zo blijf je bezig hé!
Laatst bij vrienden van ons, in één keer het hele gezin tegelijk aan de kuur, ipv omstebeurt, want ze bléven elkaar besmetten! En toen was het gelukkig weg.

Wat ik zelf ook gebrukte bij één van onze kinderen is Betadine Scrub. Soort ontsmetting van het hele lijf om zelfbesmetting, uitbreiding te voorkomen.
Gebruikersavatar
Emmy
J&J HAWAII
Berichten: 7391
Lid geworden op: ma mar 19, 2012 10:36 am

Re: lekkere ouders zijn wij

Bericht door Emmy »

Balen zeg, ik wist helemaal niet dat je ook drager kon zijn, zonder verschijnselen...
Gebruikersavatar
Mare
J&J HAWAII
Berichten: 9382
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 10:47 am

Re: lekkere ouders zijn wij

Bericht door Mare »

Nou ja wat vervelend. Jammer dat de huisarts er pas zo laat achterkwam. Nu maar hopen dat het eindelijk klaar is.
Nina, moeder van David 29-09-2009 en Sem 26-08-2012
Gebruikersavatar
jikke
J&J MALEDIVEN
Berichten: 14179
Lid geworden op: wo jul 28, 2010 1:47 pm

Re: lekkere ouders zijn wij

Bericht door jikke »

Als je geen last had kon je het niet wten. Hoop dat het nu oplost
1974, sebastiaan 2002, femke 2004
Plaats reactie