Ervaringsverhalen?
Ervaringsverhalen?
Ja, daar is ie weer, mijn eens- in- de- zoveel- tijd oproep
Als redactielid van de BN (kwartaalblad van de VBN) zit ik te springen om bijzondere of juist normale, leuke of minder leuke, mooie of minder mooie borstvoedingsverhalen, die we kunnen plaatsen in ons magazine. Lijkt het je leuk om je verhaal gepubliceerd te zien (je mag dit zelf schrijven maar een interview is ook mogelijk) dan hoor ik het graag!

Laatst gewijzigd door Liesje28 op za dec 22, 2012 2:03 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Lisette, mama van Matthijs 04-03-2007,Joas 30-04-2009 en Sarah 11-08-2017
Re: Ervaringsverhalen?
Tsja.... Ik heb nu 5 borstvoedingsverhalen, uiteindelijk allemaal mooie verhalen, maar bijzonder? Nee, denk ik niet! 

Moeder van Gerben (19) Miriam (17) Anna (15) Michiel (12) en Vera (10)
K heb mn bericht gelijk aangepastTinekedH schreef:Tsja.... Ik heb nu 5 borstvoedingsverhalen, uiteindelijk allemaal mooie verhalen, maar bijzonder? Nee, denk ik niet!

Mocht je behoefte hebben aan een verhaal van BV bij extreem prematuur geboren kind (27 wk + 1), die na 4,5 maand eindelijk aan de borst was: http://www.borstvoeding.com/zijkolom/ve ... atuur.html en waarbij de BV 14 maanden geduurd heeft: http://www.borstvoeding.com/zijkolom/ve ... lvend.html om moeders te stimuleren, dan hoor ik het wel 

Ik ben geen ster in schrijven, maar je mag me interviewen over mn bv periode met sjoerd.
P auline, mama van M@arten (19) en Sj0erd (16)
Hier op het forum staat mijn ervaring over tepelhoedjes, verkeerde adviezen, een hongerige huilende baby en hoe het toch nog goedkwam (dankzij VBN).
Mara, mama van 3 sm@ (2006)en M @@rten (2008)
Heb je (via Suzan) mijn stuk over bv als toverdrankje gekregen? Ik heb het een aantal weken geleden geschreven en aan Suus gemaild. Als je het niet hebt doorgekregen dan geef maar een gil, stuur ik het alsnog aan je door.
Mijn verhaal heeft al in de BN gestaan. Ik weet misschien wel een cpio die een mooi verhaal heeft.
Of mijn vriendin die met 1 borst voed?
Of mijn vriendin die met 1 borst voed?
W ilma mama van A nne (4 feb 08) en M arijn (2 juni 10)
Mijn haakblog
Mijn haakblog
- LindaJager
- J&J MALEDIVEN
Ik heb mijn lidmaatschap net opgezegd maar wil mijn verhaal wel vertellen hoor. Vooral van Vincent met z'n te korte tongriem is mss wel wat. Maar ik ben ook niet zo'n schrijver 

Linda mv Lucas 11/10/2000, Robert 24/12/2002 en Vincent 12/11/2006
Evaringsverhaal van een flesweigeraar die tot ruim 2 jaar bv heeft gehad en later de fles ' gewoon' pakte alsof er nooit een probleem was geweest?!
Trotse mama van P uck [25-10-2009] J urre [22-05-2014] Sil [27-04-2016]
- channiemam
- J&J HAWAII
Ik zal mijn zusje eens vragen, in april bijna overleden na een blinde darmontsteking voor en tijdens de bevalling waarna ze op de ic beland is. Desondanks heeft haar man haar laten kolven terwijl ze onder zeil gehouden werd en nog steeds voedt ze haar tweede dochter!
mama van NynkE, C@rmen en Ver@
I don't need no one
To tell me about heaven
I just look at my daughters...
And i believe. (live)
I don't need no one
To tell me about heaven
I just look at my daughters...
And i believe. (live)
Kom maar door met alle verhalen! Willen jullie me pb-en, dan stuur ik mn emailadres door. Thanks ladies!
Wow, dat is een mooi en bijzonder verhaal! (dan niet het deel dat ze zo ziek was natuurlijk)channiemam schreef:Ik zal mijn zusje eens vragen, in april bijna overleden na een blinde darmontsteking voor en tijdens de bevalling waarna ze op de ic beland is. Desondanks heeft haar man haar laten kolven terwijl ze onder zeil gehouden werd en nog steeds voedt ze haar tweede dochter!