ziekjes - foto

Moderators: Ester, Yvonne

Plaats reactie
Ana
J&J MAURITIUS

ziekjes - foto

Bericht door Ana »

I.van en J0ela zijn een beetje ziekjes. Licht verkouden, licht koorts en vandaag had I.van (die met alles wat eerder begon dan J0ela) ineens rode wangen.

Dus nou vraag ik me af of dit bijvoorbeeld zesde ziekte kan zijn? En verder staat het hem ook wel schattig:

Afbeelding

sorry voor de enorme foto
J0ela, 21.02.11 en I.van, 31.07.12
Mare
J&J HAWAII

Re: ziekjes - foto

Bericht door Mare »

Ik heb geen idee, maar wat een guitig koppie met mooie bruine ogen! Oh en beterschap natuurlijk!
Nina, moeder van David 29-09-2009 en Sem 26-08-2012
Hanne

Bericht door Hanne »

oh die rode wangetjes. ik heb geen idee. niet gewoon van de koorts? het staat wel heel lief met die enorme ogen erbij. een hele knappe zieke. beterschap!
Mara
J&J HAWAII

Bericht door Mara »

Onze kids hebben altijd rode/schrale wangen als ze niet lekker zijn. Het ziet er wel hetzelfde uit.
Toen ze kleiner waren en verkouden waren, kwijlden ze meer en dat irriteerde de wangetjes ook. Soms nog, als de snottebellen in bed liggen...(sorry, te veel informatie misschien :wink: ).
Mara, mama van 3 sm@ (2006)en M @@rten (2008)
Ana
J&J MAURITIUS

Bericht door Ana »

Dank voor de reacties, het is niet van de koorts want die was juist gezakt. Hij is wel verkouden geweest, nog steeds een beetje.
Kwijlen doet hij heel veel en wil heel graag op alles bijten dus ik houd ook in mijn achterhoofd dat hij misschien al een tandje krijgt.
wennetje

Bericht door wennetje »

Het is de 5e ziekte die met rode wangen begint maar dit ziet er uit als rode schrale wangen die een dikke lik bepanthen nodig hebben oid.
Ana
J&J MAURITIUS

Bericht door Ana »

ja en de vijfde ziekte is toch meer voor oudere kindjes.

het kan inderdaad schraal zijn van het vele kwijlen. En waar dat dan door komt, weet ik ook niet. maar even creme smeren is een goed idee.
wennetje

Bericht door wennetje »

Hier worden de wangen van mijn zoon in dit jaargetijde sowieso al schraal
Ana
J&J MAURITIUS

Bericht door Ana »

Is het mogelijk dat een baby van 5 maanden kiesjes krijgt!!?? want ik voel ze in de bovenkaak. sowieso staat daar alles op scherp lijkt het wel. arme knul, hij huilt bijna heel de tijd.
wennetje

Bericht door wennetje »

Volgens mij gebeurt het wel vaker dat tanden/kiezen niet op de juiste volgorde komen. Zag laatste een baby die nog geen voortandjes boven had maar wel al hoektandjes...net Dracula. Maar kiezen zo snel al? Dat heb ik zelf nooit gehoord.
Ana
J&J MAURITIUS

Bericht door Ana »

ik durf het niet met zekerheid te zeggen hoor, of het de hoektandjes of kiezen zijn, maar je voelt echt zo'n richeltje al... mijn man dacht ook dat het kiezen waren. We zullen zien.

maar het lijkt mijzelf ook wel sterk hoor.
Plaats reactie