Alleen mama is goed

Moderators: Ester, Yvonne

Plaats reactie
SuzanneV
J&J SANTORINI

Alleen mama is goed

Bericht door SuzanneV »

En herkennen jullie dit??: Marijntje wil sinds deze week alleen maar bij mij zijn en niet bij Patrick. Bij Patrick zet hij het binnen een paar minuten op een brullen. Pak ik hem vervolgens dan is hij stil. Ik weet dat oudere kindjes een sterke voorkeur voor mama kunnen hebben, maar met een paar weken al?! Ik ben natuurlijk maandenlang zijn 'huis' geweest, maar toch.. Ik vind het enorm lullig voor Pat en soms zwaar voor mezelf (al het troosten komt dus ook op mij neer nu).
Suzanne (1980), moeder van Robin (21-4-'09) en Marijn (7-12-'12)
Mare
J&J HAWAII

Re: Alleen mama is goed

Bericht door Mare »

Ik ken het niet anders ;) beide zonen zijn extreme mama's-kinderen en laten/lieten zich alleen door mij troosten. Sem wil alleen bij papa zijn als hij gedronken heeft, niet moe is en een goed humeur heeft. En dan nog zoekt hij meestal mij wanneer hij bij jaa zit. Het is soms inderdaad erg vermoeiend, maar volgens mij is het heel normaal.
Nina, moeder van David 29-09-2009 en Sem 26-08-2012
Hemmie
J&J MAURITIUS

Bericht door Hemmie »

Heel normaal, maar het ene kind had/heeft het sterker dan het andere. Abel valt wel mee, en dat is na Marrit best wel fijn!
Emily, mv Wytse (15-10-2005), Marrit (14-05-2008) en Abel (11-04-2012)
Eliza

Bericht door Eliza »

Ik zeg ook: normaal! Bij ons in de 'sprongetjes' tijd. Dus daarna kon ons propje opeens weer iets nieuws. Ik vond het vreeslijke weken.
JasmijnLinde
J&J MAURITIUS

Bericht door JasmijnLinde »

Ik vond dat eerlijk gezegd heerlijk. Vooral als ze nog zo klein zijn.
Jasmijn is nog steeds heel erg aanhankelijk aan mij maar Linde helemaal niet en dat vind ik echt moeilijk.
Groetjes Rebecca, MAMA van
Jasmijn 16-10-2006
Linde 04-04-2009
Ana
J&J MAURITIUS

Bericht door Ana »

heel normaal, I.van heeft het minder sterk dan J0ela het had, maar als hij mij ziet dan is het alsof de zon gaat schijnen voor hem. Het heeft ook wel echt iets vertederends en complimenteus. maar niet als je moe bent enzo ;)
J0ela, 21.02.11 en I.van, 31.07.12
SuzanneV
J&J SANTORINI

Bericht door SuzanneV »

:) Herkenning is altijd fijn.

Ik heb blijkbaar een tweede mama's kindje gebaard. Robin is er ook zo eentje, maar van toen hij heel klein was kan ik het me niet meer herinneren. Gezellig wordt het hier voor mij :D . En Patrick.. ach, die houdt er wat meer vrije tijd aan over.
Suzanne (1980), moeder van Robin (21-4-'09) en Marijn (7-12-'12)
muppet
J&J HAWAII

Bericht door muppet »

Anouk was wisselend een papa/mama kindje, maar toen werkte ik nog en had papa ook echt een papadag. Eline is een onwijs mama-kindje vanaf het begin. Maar bij haar heb ik nooit gewerkt. Anouk trekt nu ook weer steeds meer naar papa, komt ook omdat Eline mij nog vaak claimt en nodig heeft.
Saskia mv Anouk (22-12-2005) en Eline (20-08-2010)

Als je mij wilt leren kennen, probeer dan niet in de spiegel te kijken.
Plaats reactie