Mara schreef:Allemaal mooi en netjes afgewerkt, maar die ice-age vind ik ook geweldig! Die snoetjes zijn precies getroffen, is moeilijk dan het lijkt volgens mij.
Ik zag wel op tegen de ice-age 'opdracht'. Neefje dat 8 werd en zijn broer werd 10. Dus best al grote jongens met oog voor detail.
Maar uiteindelijk viel het me erg mee. Ik had die figuurtjes best snel gemaakt. Op advies van mijn man wat chocopoeder erover voor het harige effect, werkte prima. Later kwam mijn broertje binnen met het idee van poedersuiker erop voor nog mee sneeuw effect. Al met al viel dat project met dus erg mee. Hoewel ik dus niet weet of het een volgende keer weer zo makkelijk zou gaan, gewoon een kwestie van geluk hebben denk ik.
Bedankt voor de complimenten allemaal.
Anne, die Hello Kitty heb je zo gemaakt. Veel eenvoudiger kan het volgens mij niet. Ik wat toen behoorlijk misselijk van deze zwangerschap, dus weinig energie in die taart gestoken.
Gerrie, (pleeg)moeder van J (2005), H (2006), E (2007), M (2009) en S (2013) en soms een crisis plaatsing.