Ze groeit lekker, ze weegt nu bijna 5 kilo. Dus dat gaar prima. De nachten gaan goed, de avonden redelijk maar overdag...
Dan heeft ze 5 van de 7 dagen echt een onrustige dag. Dat wil zeggen:
Onrustig drinken, veel huilen en kronkelen na de voeding (die duren ook erg kort). Ik heb niet het idee dat ze kampjes heeft, eerder last van haar maagje. De toeschietreflex is best krachtig, dus dat laat ik weg lopen in een doekje.
Ze zit veel in de draagdoek (ik heb een hoppediz, http://www.hoppediz.de/de/gewebte-tragetuecher.html, maar het knopen gaat nog niet helemaal lekker, zou iemand eens een keer meekijken? Lieke zit nu veel in rekbare doek, maar dat is niet ideaal) en ook het wandelen vind ze erg fijn. Wie wilt er mee denken om het voor Lieke overdag wat leuker te maken.
Want ik ben soms zo moe.....

Samen badderen

Op de onrust na gaat het hier goed. Anne geniet van haar kleine zusje en wij van de interactie van die 2! Anne help graag mee, alleen het huilen vind ze maar niks, Als Lieke huilt zegt ze of geef maar melkkie of pakje doekje maar. Erg schattig!
IK ben nu opzoek op marktplaats voor een duowagen, dan kunnen we wat verder van huis, word me wereld weer wat groter, de auto vermeid ik nu wat, probeer niet te veel sjorren met Lieke.