waterpokken
waterpokken
Heeft P nu gekregen, joepie ben er blij mee dat het nu gelukkig gebeurt (vind het al vrij laat met bijna 3). Gaat wel anders dan wanneer J het had maar volgens mijn moeder is het echt waterpokken. Ze heeft er nog niet veel last van, ze heeft van nature al veel jeuk op haar hele lichaam en daar heeft ze koelzalf voor. Uitermate geschikt hiervoor en ik heb zemelen. Echter M heeft het ook nog niet gehad en ze uit elkaar houden is niet te doen. Kan het kwaad om zo jong het te krijgen? (4,5 maand)
Re: waterpokken
Ik geloof dat je voor het eerste jaar waterpokken kans hebt om ze nog een keer te kijken. Je hebt grote kans dat M ze helemaal (nog) niet krijgt. Tenminste, hier hebben ze nooit echt heel jong de waterpokken gehad, terwijl er wel 3 keer een baby in huis was terwijl 1 van de groteren waterpokken had!
Enne.... Het is wel sneu...ook voor wat grotere kinderen, hopelijk is ze er snel weer van af en heeft ze er niet te veel last van!
Enne.... Het is wel sneu...ook voor wat grotere kinderen, hopelijk is ze er snel weer van af en heeft ze er niet te veel last van!
Moeder van Gerben (19) Miriam (17) Anna (15) Michiel (12) en Vera (10)
D@@n kreeg ze ( een stuk of 6 maar ) toen hij 2 mnd was, ondanks volledige bv.
Hij is nu bijna 6 en heeft ze niet nog eens gehad, maar dat zegt niks.
Sophie is 3.5 en heeft ze ook nog niet gehad, de oudste twee waren zes en bijna 4.
Hij is nu bijna 6 en heeft ze niet nog eens gehad, maar dat zegt niks.
Sophie is 3.5 en heeft ze ook nog niet gehad, de oudste twee waren zes en bijna 4.
Groetjes,Nicole
Mama van 4
What lies behind us and what lies before us are tiny matters compared to what lies within us.
Mama van 4
What lies behind us and what lies before us are tiny matters compared to what lies within us.
Sneu voor P. Mijn ervaring is dat het de eerste dagen wel meevalt, maar dat ze er daarna toch ineens flink last van kunnen hebben. Gelukkig is P dus al gewend aan smeren.
D aniel heeft ze gehad toen hij 4 maanden was. Het stelde toen niks voor, een paar pokjes maar. Maar daarna kunnen ze ht idd nog een keer krijgen. Evy heeft ze in oktober gehad, en afgelopen half jaar heeft het heel erg geheersd op het Kdv. D heeft het niet nog een keer gehad, dus wellicht was die keer als baby toch genoeg om afweer van te krijgen.
D aniel heeft ze gehad toen hij 4 maanden was. Het stelde toen niks voor, een paar pokjes maar. Maar daarna kunnen ze ht idd nog een keer krijgen. Evy heeft ze in oktober gehad, en afgelopen half jaar heeft het heel erg geheersd op het Kdv. D heeft het niet nog een keer gehad, dus wellicht was die keer als baby toch genoeg om afweer van te krijgen.
Jongen (2007), Jongen (2008), Meisje (2011)