Hug0 heeft de gewoonte (tja hij is dan ook al 2 weken

Zo ging het hier ook. In de draagdoek of op de buik in de wagen vlak in de buurt. En verder vooral survivalen. Gelukkig was het hier meestal na de tweede maand een stuk beter. En nu lijkt het een eeuw geleden en eet ze gewoon mee uit de pot (10,5 mnd).Hemmie schreef:Zo handig he, dat baby's altijd rond die tijd onrustig zijn. Ik maakte het eten vaak al eerder in de dag deels klaar, zodat ik minder tijd kwijt was met koken. Ik zag rugdragen op die leeftijd niet zitten, en vond koken met baby op de buik te eng. Als het echt niet lukte met koken wachtte ik totdat mijn man thuis was, zodat hij kon koken. Eten deden we vaak terwijl 1 van ons een baby op schoot had (Marrit voedde ik altijd tijdens het eten, gewoon aan tafel, Abel dronk daar veel te onrustig voor door te sterke tsr), en af en toe inderdaad 1 voor 1. Eten naar binnen proppen en daarna kon dan hopelijk de ander nog eten terwijl het een beetje warm was.
Weet je, het is wat vervelend, maar het is zo'n korte periode. Met een beetje mazzel kan hij na 5/6 maanden gewoon mee aan tafel gaan, zelfs als hij dan nog niet eet gewoon met een speeltje. Marrit en Abel waren zo op die leeftijd al gauw lang genoeg tevreden zodat wij samen konden eten.