waterpokken en ontstekingen
waterpokken en ontstekingen
P heeft sinds zondag de waterpokken, ze zit er weinig aan maar toch zijn alle flink aan het ontsteken.
wat nu? Langs de huisarts of kan dit ook bij de waterpokken horen? Of is er iets dat ik zelf kan doen?

Re: waterpokken en ontstekingen
Toevallig heeft Merel nu ook de waterpokken. Wij smeren met KidsClin dat schijnt ook te helpen als de waterpokken ontstoken zijn. Maar het best misschien toch even de HA bellen, misschien dat ze beter geholpen is met een AB kuurtje.
Ik smeerde calendula op de ontstoken plekjes maar als er zoveel flink ontstoken zijn zou ik het ook wel even laten zien aan de huisarts, misschien dat een antibioticazalfje nodig is.
Het bleek natuurlijk net het hoogste punt te zijn.. Volgende ochtend waren ze duidelijk aan het herstellen gelukkig. Kwamen er ook niet meer bij en een aantal nu al bijna weg.
Nu de wrat die op haar voet zit . Geen waterwrat maar zo'n ingegroeide. Nu met soort zalf smeren en 24 uur erna wat 'weg knippen' en dan weer opnieuw zalf.. Doet niet zeer maar ze gilt en werkt totaal niet mee
daardoor duurt het wel minstens 4x zo lang.
Nu de wrat die op haar voet zit . Geen waterwrat maar zo'n ingegroeide. Nu met soort zalf smeren en 24 uur erna wat 'weg knippen' en dan weer opnieuw zalf.. Doet niet zeer maar ze gilt en werkt totaal niet mee