Kinderkussen??
Kinderkussen??
Ik keek net even bij Jochem en hij ligt met zijn hoofd op zijn dekbed. Misschien wordt t tijd voor een kinderkussen, maar welke? En waar moet ik opletten. Ik zag er 1 bij de Hema, maar weet dat ze ze bij Ikea ook verkopen. Welke is beter?
Charlotte, J (3,5) en H (1)
Re: Kinderkussen??
bestaan er aparte kinder kussens? Had er geen idee van.
P uck heeft er een maar of het ene kussen is?
Ik zou een vrij zachte en platte doen maar dat is niet onderboud of goed/slecht maar puur op gevoel.
P uck heeft er een maar of het ene kussen is?
Ik zou een vrij zachte en platte doen maar dat is niet onderboud of goed/slecht maar puur op gevoel.
Trotse mama van P uck [25-10-2009] J urre [22-05-2014] Sil [27-04-2016]
Ik heb gewoon een oud donzen kussen gepakt, deze een klein stukje open gemaakt. Vervolgens een berg dons eruit gehaald totdat het een heel dun kussen was en weer dicht genaaid.
Mama van Mγrthe (dec 2006) en βenthe (apr 2009)
Hier ook gewoon dunne kussens voor de kinderen.
Ik denk dat je het dubbele betaalt voor een kinderkussen, zoals dat voor de meeste kinderspullen geldt.
Ik denk dat je het dubbele betaalt voor een kinderkussen, zoals dat voor de meeste kinderspullen geldt.

Trotse moeder van Joor (1998), Els ke (2005), Bent en (2006), Ros e (2008), Sterr e (2010) en 'Foppe' (UD 19 dec.2015)
Oudere kussen genoeg dus dat gaan we maar eens doen. Als t toch niet uitmaaktmyrtheD schreef:Ik heb gewoon een oud donzen kussen gepakt, deze een klein stukje open gemaakt. Vervolgens een berg dons eruit gehaald totdat het een heel dun kussen was en weer dicht genaaid.

Charlotte, J (3,5) en H (1)
We hebben voor een paar euro het dunste kussen bij de IKEA gekocht. Volgens mij is het speciaal voor kinderen maar weet het niet zeker. IN ieder geval functioneert het hier bij Marit prima!
Miranda, mv Joran* (15-08-'06), Marit (15), Danique (13) en Jesse (8!
)

IKEA heeft hele dunne kussens.
Edit: M iranda is me net voor
Edit: M iranda is me net voor

Emily, mv Wytse (15-10-2005), Marrit (14-05-2008) en Abel (11-04-2012)
Wij hebben een baby/kinderzaak, van de Van A sten baby superstore in Tilburg een kinder kussen gehaald. Gewoon heel dun. Het lijkt me dat een ander dun kussen dan ook gefunctioneerd.
Nancy mv M icah 31-8-2008 en S enn 28-7-2011
idd hier ook eentje van de Ikea voor een paar euro's!
Anne slaapt er heerlijk op.
Anne slaapt er heerlijk op.
Ik heb nog wel een dun ikea kussen voor je hoor! Maarten gebruikt m niet meer.Charlotte schreef:Oudere kussen genoeg dus dat gaan we maar eens doen. Als t toch niet uitmaaktmyrtheD schreef:Ik heb gewoon een oud donzen kussen gepakt, deze een klein stukje open gemaakt. Vervolgens een berg dons eruit gehaald totdat het een heel dun kussen was en weer dicht genaaid.
P auline, mama van M@arten (18) en Sj0erd (16)
- marjolein62b
- J&J MAURITIUS
wat ik vooral prettig vind is als het kussen wasbaar is.
Bij een ongelukje is hier soms het hele bed nat en dan ben ik blij dat ook het kussen in de was kan.
Bij een ongelukje is hier soms het hele bed nat en dan ben ik blij dat ook het kussen in de was kan.
i'm still standing
Mama van Joep (17) en Maartje (15)
Mama van Joep (17) en Maartje (15)