Kleine meisjes worden groot

Moderators: Ester, Yvonne

Plaats reactie
Corina
J&J SANTORINI

Kleine meisjes worden groot

Bericht door Corina »

Vandaag met Annelieke een extra keer naar het CB geweest. Ik had de vorige keer (eind oktober) aangegeven dat ik haar soms wat vond loenzen. Daarom wilde ze haar met 3 jaar weer terugzien. Ze zag met het rechter oogje duidelijke minder dan links. De arts zag dat loenzen zelf niet, maar aangezien ik zelf een lui oog heb en mijn moeder oog, vond ze het zeker een reden om haar door te sturen. Morgen even de ha bellen voor een verwijzing en dan een afspraak maken met de oogarts.

Ze is vandaag dus ook weer gewogen en gemeten. Ze is nu 101,5 cm en 16,2 kg. Helemaal perfect. Een grote meid dus. En dan te bedenken dat ze als baby zo klein was en ze op een gegeven moment zelfs afviel. Niet heel raar dat de maatjes 98 niet zo goed meer zitten.....
Mama van Mart-Jan (bijna 12 jaar), Bertrik (10 jaar), Annelieke (8 jaar) en Gerward (maart 2016)
Miranda
J&J HAWAII

Re: Kleine meisjes worden groot

Bericht door Miranda »

Dan is ze zelfs groter dan Danique! :D Danique was in oktober 95 cm en 15,2 kg...

met Danique ben ik overigens ook naar de oogarts en orthoptist geweest. Danique heeft een kleine afwijking aan haar linkeroog, maar nog niet ernstig genoeg om er nu wat aan te doen. We moeten het goed in de gaten blijven houden en als we denken dat het verergert weer bellen voor een afspraak.
Miranda, mv Joran* (15-08-'06), Marit (15), Danique (13) en Jesse (8! :wink: )
Plaats reactie