Waarschijnlijk weten veel van jullie nog wel dat Marit eind vorig jaar flink ziek is geweest. Waarschijnlijk Pfeiffer en een dubbele longontsteking in december erbij. Kinderarts had aangegeven dat als het in april niet beter zou zijn dat we weer aan de bel moesten trekken. Dat heb ik dus gedaan.
Marit knapt niet echt op. Met vlagen gaat het iets beter, maar zelfs nu, in de vakantie is ze erg moe en slaapt ze nog veel voor een 5 jarige vind ik.
Ook gaf de juf op school het voor de vakantie al aan. Daarom kinderarts maar weer gebeld. Vandaag moeten we bloedprikken en een longfoto laten maken en dan volgende week vrijdag krijgen we bij de kinderarts de uitslagen en wordt er bekeken wat er gaat gebeuren.
Verder onderzoek bij Marit
Verder onderzoek bij Marit
Miranda, mv Joran* (15-08-'06), Marit (15), Danique (13) en Jesse (8!
)

Re: Verder onderzoek bij Marit
Spannend. Je wilt toch graag dat je dochter gewoon fit en ondernemend is ipv moe en futloos. Hebben ze al aangegeven waar ze dan precies naar gaan zoeken?
Nina, moeder van David 29-09-2009 en Sem 26-08-2012
heb je al eens aan een voedsel allergie gedacht? Ik hoorde dat de dochter van Roelefien zo is opgeknapt sinds ze een glutenvrij dieet aanhoudt (na diagnose).
ik hoop dat je snel duidelijk hebt wat er met haar loos is. succes!
P auline, mama van M@arten (19) en Sj0erd (16)
Goed dat je aan de bel hebt getrokken, maar balen dat het nog niet veel beter gaat met haar!
Succes vandaag en volgende week!
Succes vandaag en volgende week!
moeder van Marit (31 mei 2007), Bas (14 september 2009) en Feline (25 mei 2013)
Dank jullie wel.
Longfoto heb ik gezien. Voor mij rechts (bij haar dus links) zat onder de ribbenkast wel een grote zwarte vlek. Radioloog vroeg nog wanneer ik afspraak had bij de arts. Toen ik aangaf dat het volgende week vrijdag was zei hij: 'o, dan pas?' Dat maakt het gevoelsmatig voor mij niet rustiger.....
Nee, hier nog nooit aan gedacht, zal het volgende week meenemen naar de kinderarts.Pauline schreef:heb je al eens aan een voedsel allergie gedacht? Ik hoorde dat de dochter van Roelefien zo is opgeknapt sinds ze een glutenvrij dieet aanhoudt (na diagnose).
Onder andere naar bloedarmoede, Pfeiffer en ze willen weten hoe het met de longen is.Mare schreef:Spannend. Je wilt toch graag dat je dochter gewoon fit en ondernemend is ipv moe en futloos. Hebben ze al aangegeven waar ze dan precies naar gaan zoeken?
Longfoto heb ik gezien. Voor mij rechts (bij haar dus links) zat onder de ribbenkast wel een grote zwarte vlek. Radioloog vroeg nog wanneer ik afspraak had bij de arts. Toen ik aangaf dat het volgende week vrijdag was zei hij: 'o, dan pas?' Dat maakt het gevoelsmatig voor mij niet rustiger.....
Miranda, mv Joran* (15-08-'06), Marit (15), Danique (13) en Jesse (8!
)

- marije1977
- J&J SANTORINI
Kun je geen contact opnemen met de kinderarts en vragen of hij de foto al heeft gezien, aangeven wat de radioloog zei, en dan vragen of de foto aanleiding geeft om de afspraak te vervroegen.
Marije
Laurens (17 maart 2006) en Neline (1 december 2007)
Laurens (17 maart 2006) en Neline (1 december 2007)
Wat vervelend dat het nodig is. Maar wel een fijn gevoel dat ze nu goed onderzocht wordt. Spannend!
Jongen (2007), Jongen (2008), Meisje (2011)
Spannend zeg!
Als die longfoto iets ernstigs was dan zou de radioloog toch wel wat gedaan hebben?
En volgens mij is zwart op een longfoto lucht en dat hoort er te zitten, of zag je het meer in de buikholte?
Zo'n opmerking zou mij ook zorgen baren hoor!
Als die longfoto iets ernstigs was dan zou de radioloog toch wel wat gedaan hebben?
En volgens mij is zwart op een longfoto lucht en dat hoort er te zitten, of zag je het meer in de buikholte?
Zo'n opmerking zou mij ook zorgen baren hoor!