princessentaart! Met foto (onderaan)
Moderator: Chantal
princessentaart! Met foto (onderaan)
Ik ga dit weekend voor het eerst een princessentaart maken. Morgen even langs de tafel van 18 om een popje te halen om op de taart te prikken.
Wie heeft er nog tips voor me?
Ik wilde een blanda gebruiken als taart.
Wie heeft er nog tips voor me?
Ik wilde een blanda gebruiken als taart.
Laatst gewijzigd door Pauline op za sep 11, 2010 5:29 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
P auline, mama van M@arten (18) en Sj0erd (16)
http://www.liescakeshop.nl
Aardige mensen, ik bestelde altijd en haalde het bij hun thuis op. Nu gaan ze dus een winkel beginnen.
Wil ook nog een keer een workshop bij haar doen.
Aardige mensen, ik bestelde altijd en haalde het bij hun thuis op. Nu gaan ze dus een winkel beginnen.
Wil ook nog een keer een workshop bij haar doen.
Heb er een gemaakt van een blanda. Vond dat persoonlijk mooier dan een blanda met nog zo'n donut erboven op of met zo'n bijgesneden basis.
Geen tips eigenlijk, gewoon proberen zou ik zeggen. Ik vond het niet heel erg moeilijk iig en had nog niet veel bakervaring.
Succes!
Geen tips eigenlijk, gewoon proberen zou ik zeggen. Ik vond het niet heel erg moeilijk iig en had nog niet veel bakervaring.
Succes!
Mara, mama van 3 sm@ (2006)en M @@rten (2008)
- mama talla
- J&J HAWAII
Eigenlijk is het super makkelijk. Men neme een blanda, daar leg je een lap marsepein overheen. Dat hoeft/mag niet eens strakartcoco schreef:Echt wel. Je had - terecht - eer van je werk. Viel het mee?Pauline schreef:Mijn nichtje was helemaal blij. Mijn broer en schoonzusje werden er helemaal stil van. Alle bezoek dat binnenkwam moest eerst langs de taart
het was dus een succes

en dan wat bloemetjes uitsteken en zo. Poppetje erop. Poppetje bekleden en klaar was Pien.

Op zich een taart waar niet heel veel tijd in hoeft te zitten

P auline, mama van M@arten (18) en Sj0erd (16)