Als je een half jaar bent is de wereld natuurlijk vet interessant. Wat zou je dan je tijd verdoen met babyachtig aan die borst drinken?? Dat haal je toch gewoon 's nachts in? Dan is er toch niks beters te doen. Ja slapen, maar is dat boeiend?!
Diepe zucht!! En natuurlijk net toen ik bij winterbaby's had gerapporteerd dat Marijntje zo goed als doorsliep. Waarom doe ik dat dan ook?!
Suzanne (1980), moeder van Robin (21-4-'09) en Marijn (7-12-'12)
Hee, ontdek net een eerste tandje dat doorkomt. Dát kan er natuurlijk ook mee te maken hebben! Hoewel hij geen last lijkt te hebben. Hij is de hele dag aan het lachen en kletsen. Misschien kriebelt het wel..
SuzanneV schreef:Als je een half jaar bent is de wereld natuurlijk vet interessant. Wat zou je dan je tijd verdoen met babyachtig aan die borst drinken?? Dat haal je toch gewoon 's nachts in? Dan is er toch niks beters te doen. Ja slapen, maar is dat boeiend?!
Diepe zucht!! En natuurlijk net toen ik bij winterbaby's had gerapporteerd dat Marijntje zo goed als doorsliep. Waarom doe ik dat dan ook?!
Ach joh, heerlijk toch? Lekker van genieten: stilte om je heen, lief drinkend kindje... is bij mij toch wel over
SuzanneV schreef:Als je een half jaar bent is de wereld natuurlijk vet interessant. Wat zou je dan je tijd verdoen met babyachtig aan die borst drinken?? Dat haal je toch gewoon 's nachts in? Dan is er toch niks beters te doen. Ja slapen, maar is dat boeiend?!
Ach joh, heerlijk toch? Lekker van genieten: stilte om je heen, lief drinkend kindje... is bij mij toch wel over
Wijze woorden. Ik zal ervan proberen te genieten. Ook als het niet in stilte gebeurt, omdat de wereld ook 's nachts met veel geluid begroet wordt. Ook als het 1,5 jaar een keertje of vijf per nacht is, zoals het bij Robintje destijds ging.. Dat is dan extra lang en heerlijk vaak genieten toch?!
Maar goed, laten we niet op de zaken vooruit lopen.