P@ige is al een dik jaar overdag zindelijk (21 april '10 is ze geboren) en snachts had ze vaak droge luiers.. Dit was al voordat ze overdag zindelijk was, maar nu is ze echt snachts ook zindelijk! 2 weken zonder luier en 2de dag had ze maar een klein ongelukje.

.zo trots op haar. Ze is nu ook flink aan het oefenen met praten.. Hoor je op de achterbank van de auto.. 'dan, die, dus, even, zo, horen, hoort, hoorte' hihi weet niet waar dat opeens vandaan komt.. Ze maakt af en toe een zinnetje of verhaaltje van.
Nu moet ze donderdag haar keel en neus amandelen eruit. Hier had ik eens een topic over geschreven. Bij de kno arts geweest en die vond ook tijd dat ze eruit gingen.
En dan die kleine man van me heeft me erg verbaasd.. We lezen bijna altijd zelfde boekje.voor van de varken en kikker. Nu vroeg ik hem voor de gein 'waar is de kikker' wijst hij hem zo aan! (verstopt in een boom) toeval leek het echt niet maar om uit te sluiten op de volgende blz nogmaals gevraagd.. En jahoor nogmaals juist! Later dacht ik (toen hij weer concentratie had

blijft.een baby van 10 maanden) op weer een andere blz hetzelfde.. En niet alleen wees hij de kikker aan maar zei ook 'die'