We zijn net weer terug van een bezoek aan de KNO arts. Danique had in juli voor de 3e keer buisjes gekregen. Helaas is haar gehoor nog niet zoals het moet. Buisjes zitten wel goed, dat is het probleem niet, maar ze hoort toch nog niet alles.
We hebben nu een verwijzing gekregen voor het audiologisch centrum....
Nog meer afspraken.... *zucht* Momenteel hebben we gemiddeld 3x per week een afspraak bij fysio of een arts. Niet alleen voor Danique maar ook voor mijzelf... Ik dacht dat het rustiger zou worden als ze naar school gaat, maar dat lijkt er nog niet echt op... Met al die afspraken kan ze niet eens volledig naar school! Alleen als ik zelf moet is het praktisch, dan hoef ik geen oppas meer te regelen...
KNO arts geweest- verwijzing audiologisch centrum
KNO arts geweest- verwijzing audiologisch centrum
Miranda, mv Joran* (15-08-'06), Marit (15), Danique (13) en Jesse (8!
)

Re: KNO arts geweest- verwijzing audiologisch centrum
Pffff, daar zit je niet op te wachten. Naast al die afspraken is het voor je meisje ook niet leuk natuurlijk. Al dat gedoe en dus ook niet goed kunnen horen.
Nina, moeder van David 29-09-2009 en Sem 26-08-2012
O dat valt niet mee zeg!
Ook een zorg!
Ook een klein beetje herkenning.
Hebben veel afspraken in de week gehad vorig jaar, waardoor ik de afspraken voor mezelf vanzelf liet vallen.
D ebo ra is in april ook getest op een audiologisch centrum. Dit duurde de hele ochtend. zij kreeg drie testen waaronder een gehoor test, daarna moesten we wachten en kregen we meteen de uitslag. moesten alleen de gehoortest nog een keer herhalen omdat haar concentratie op was.
Al wist ik (bijna) zeker dat ze niet doof was (zij moest getest ivm haar spraak) begon ik me toch zorgen te maken zo tussen de telefonische intake en de uiteindelijke test. Kan me voorstellen dat jij nu ook zorg voelt.
Hoe gaat het nu met jou zelf? ben je nog bij de reumaloloog geweest?
gewoon even een knuffel.
Ook een zorg!
Hebben veel afspraken in de week gehad vorig jaar, waardoor ik de afspraken voor mezelf vanzelf liet vallen.
D ebo ra is in april ook getest op een audiologisch centrum. Dit duurde de hele ochtend. zij kreeg drie testen waaronder een gehoor test, daarna moesten we wachten en kregen we meteen de uitslag. moesten alleen de gehoortest nog een keer herhalen omdat haar concentratie op was.
Al wist ik (bijna) zeker dat ze niet doof was (zij moest getest ivm haar spraak) begon ik me toch zorgen te maken zo tussen de telefonische intake en de uiteindelijke test. Kan me voorstellen dat jij nu ook zorg voelt.
gewoon even een knuffel.
moeder van Ger t-J an 23-3-2006 en
T ess a 12-4-2009 - 25-4-2009 en
De bor a 08-11-2010
T ess a 12-4-2009 - 25-4-2009 en
De bor a 08-11-2010
Lief dat je ernaar vraagt Annet. Ja, ik ben inmiddels geweest. Ik heb zeer waarschijnlijk een vorm van reuma, maar welke weten ze nog niet. Komende week moet ik bloed prikken en foto's van rug, schouder, heup en bekken laten maken. De 23e heb ik weer een afspraak staan, hopelijk krijg ik dan duidelijkheid.Annet schreef:O dat valt niet mee zeg!
Ook een zorg!
gewoon even een knuffel.
)

ik kan me voorstellen dat je die afspraken er eigenlijk niet bij wilt hebben. Aan de andere kant wel goed dat het opgepikt wordt en dat je nog enigszins op tijd kan uitsluiten of en welke gehoorsproblemen er zijn. Je wilt niet dat ze jaren op school zit en er dan nog eens achter komen dat ze gehoorsproblemen heeft.
Maar ja, leuk is anders.
Maar ja, leuk is anders.
mv J ('04) en N ('12)
-----------------------------------------
Laat tegenslag je er niet van overtuigen dat het fout was om te proberen.
Dat is het ook Monika. Ik ben blij dat ze ons nu hebben doorgestuurd, maar het is op dit moment gewoon even heel veel. Per week zit ik minimaal 3x bij een fysiotherapeut en 2x bij een arts. Ik probeer het zoveel mogelijk op 1 dag te plannen, maar dat lukt niet. Alleen de fysio al is al verdeeld over de hele week...monika schreef:ik kan me voorstellen dat je die afspraken er eigenlijk niet bij wilt hebben. Aan de andere kant wel goed dat het opgepikt wordt en dat je nog enigszins op tijd kan uitsluiten of en welke gehoorsproblemen er zijn. Je wilt niet dat ze jaren op school zit en er dan nog eens achter komen dat ze gehoorsproblemen heeft.
Maar ja, leuk is anders.
Ik hoop maar dat ze wat voor ons kunnen betekenen daar.
)

Gisteren werd ik gebeld: volgende week woensdag om 13.15 is Danique aan de beurt!
)

kan je dan een keer fysio laten vervallen voor die dag? Dat maakt het allemaal wat meer behapbaar. (wat een raar woord om op te schrijven behapbaar) te behappen dus.
mv J ('04) en N ('12)