He bah, we hebben de spruw te pakken.... Ik ben al gestart met gentiaanviolet en het voeden gaat gelijk weer stukken beter en is minder pijnlijk.
Maar nu, Jesse krijste vanavond aan een stuk door, was niet stil te krijgen.
Net bij verschonen zien we enorm rode plekken (varierend in grootte) op zijn billen en balzakje. Volgens mij is dit ook spruw. Mag hier ook gentiaanviolet op of niet?
t Arme kereltje heeft er flink last van. Normaal is hij 's avonds altijd erg gezellig (overdag een enorme slaapkop) maar er kan nu werkelijk geen lachje af....
Spruw
Re: Spruw
He, wat vervelend dat jullie spruw hebben. Geen idea over gentiaal violet, maar ik smeerde er wel daktarin op omdat het veel beter werkte dan de miconazol. namelijk breed spectrum.
Hopelijk heeft hij er gauw geen last meer van.
Hopelijk heeft hij er gauw geen last meer van.
mv J ('04) en N ('12)
-----------------------------------------
Laat tegenslag je er niet van overtuigen dat het fout was om te proberen.
-----------------------------------------
Laat tegenslag je er niet van overtuigen dat het fout was om te proberen.
Re: Spruw
http://www.borstvoedingnatuurlijk.nl/Up ... 2_IB_1.pdf
Dit infoblad?
Hopelijk zijn jullie er snel vanaf!
Ik kreeg via de arts van het cb een andere tip dan de gebruikelijke nystatine. Want dat hielp niet bij ons. Zal eens kijken of ik nog kan vinden hoe dat heette. Met gentiaan violet heb ik geen ervaringen, maar ik hoor er goede verhalen over.
Dit infoblad?
Hopelijk zijn jullie er snel vanaf!
Ik kreeg via de arts van het cb een andere tip dan de gebruikelijke nystatine. Want dat hielp niet bij ons. Zal eens kijken of ik nog kan vinden hoe dat heette. Met gentiaan violet heb ik geen ervaringen, maar ik hoor er goede verhalen over.