spuitzakken

Moderator: Chantal

Plaats reactie
suusmv3

spuitzakken

Bericht door suusmv3 »

hallo,
Ik weet eigenlijk niet hoe het zit met reclame maken, maaaaarrrrrrr
bij de 'hebshop' en andere zaken zie ik altijd dure wegwerpspuitzakken. Nu zag ik dat bij de action er 20 voor 85 cent! Het zijn kleintjes en uiteraard niet de kwaliteit van andere, maar ik gebruik ze bijvoorbeeld voor icing en als je dan meerdere kleuren moet hebben, (overal een heel klein beetje van natuurlijk) gebruik je zo een paar zakken!

En nog een tip, Bart smit heeft hello kitty klei. Bovenop de deksels is een figuurtje van hello kitty. handig voor een fondanten hello kitty!

Misschien heeft dit er ook al eens opgestaan, heb niet alles teruggelezen. Maar het is zo'n goede actie, dat het beter 2 keer als geen keer is....
suusmv3

Bericht door suusmv3 »

ooo dat is ook een goede zeg!
ga ik de volgende keer proberen, want ja, je weet maar nooit hoelang de action iets heeft...
Chantal
J&J MALEDIVEN

Bericht door Chantal »

heb al wel op het taartenforum gelezen dat de naden snel kapot springen.. dus wees gewaarschuwd als je een beetje druk moet zetten. voor je het weet zit jij en je keuken onder de royal icing of botercreme of zo.

als je een pasje van de groothandel hebt, kun je dropzakken kopen. of je gaat naar kruidvat of zo en vraagt of je een stapeltje zakken mag overkopen.
Chris 30-10-2005 en Femke 08-06-2007 en Mark 07-11-2011
Plaats reactie