Grrr, nog steeds geen foto's...

Moderator: Chantal

Plaats reactie
Domi mv Merel

Grrr, nog steeds geen foto's...

Bericht door Domi mv Merel »

Hoihoi,

nog altijd kan ik mijn bruidstaart niet showen want... ik heb nog altijd geen foto!
Een fotografe die bij mij in de straat woont, heeft de foto's gemaakt en zou mij iets doormailen. Ik heb haar al via Hyves om de foto gevraagd en
gemaild naar haar officiële website maar nog steeds niks...
Ik ben misschien ongeduldig (vrijdag was de bruiloft), maar ik ben zelf zo benieuwd naar het resultaat!

Nou ja, ik kan niks anders doen dan afwachten denk ik. Ik kan gaan aanbellen, maar straks wordt ik aangeklaagd als stalker :oops:
Nou ja ze hebben niet door denk ik hoe belangrijk dit is voor mij.

Aan de andere kant... Hoe belangrijk is dit nou. :oops:
inkie68

Bericht door inkie68 »

heel belangrijk!

gewoon gaan stalken of uitleggen hoe belangrijk jij dit zelf vindt.

enne uitleggen dat hier gewoon 400 dames zitten te wachten op het resultaat.
Annemarie

Bericht door Annemarie »

Heb je ze nog niet? Ik weet nu al dat ie prachtig is, maar ben zo benieuwd hoe prachtig.
Domi mv Merel

Bericht door Domi mv Merel »

Neeeeeeeeeeee, en het kan nog wel even duren... Heb haar een paar keer gemaild en niks terug gehoord en toen heeft Marco het gisteren gewoon gevraagd... Ze had een blessure aan haar hand maar ze hoopt deze week de boel te bewerken...
inkie68

Bericht door inkie68 »

tjee dan kan je toch gewoon even een berichtje sturen dat het even wat moeilijk gaat door een blessure.
inkie68

Bericht door inkie68 »

zo van met 1 hand en 1 vingersysteem.

manlief even laten doen?

effe kijken of het lukt:

ik heb een blessure aan mijnhand dus het gaat even wat langer duren.

yep is gelukt

of even naar toe lopen;

sorry het lukt me niet om te mailen , het gaat even wat langer duren....
Annemarie

Bericht door Annemarie »

Nog steeds geen foto's. Denk ik, ik Jip niet veel meer, als ik dan weer eens kijk zal er vast veel gebeurt zijn. Maar helaas geen foto. Ik ben zo benieuwd, vind je taarten altijd zo mooi.
Plaats reactie