mijn pc is gecrast,nu een nieuwe.wil me aanmelden met mijn bestaande wachtwoord en krijg een code.
maar krijg steeds de melding dat het onjuiste wachtwoord is getypt
gr lonneke
kan me niet aanmelden
- m-v-Lara/Ilse
- J&J SANTORINI
Mijn ervaring is dat als je het steeds opnieuw probeert het uiteindelijk wel lukt. Ik gebruik het -pijltje naar links- om de vorige pagina weer terug te krijgen, zodat ik steeds dezelfde code krijg. Vervolgens typ ik de code op tig verschillende manieren en uiteindelijk lukt het dan. Irritant is het trouwens wel ja.
Els, mama van L@ra (11 jaar) en I(se (9 jaar)
Re: kan me niet aanmelden
Als je de code krijgt, moet je erom denken dan dat je dan ook weer je inloggegegevens intypt (die velden zijn dan weer leeg)lonnekeengels schreef:mijn pc is gecrast,nu een nieuwe.wil me aanmelden met mijn bestaande wachtwoord en krijg een code.
maar krijg steeds de melding dat het onjuiste wachtwoord is getypt
gr lonneke
Mama van Emma (nov 07) en Lara (dec 09)
Hm, Ik heb het nu heel wat keren geprobeerd. En ook al een aantal keer een nieuw wachtwoord aangevraagd (die ik dan ook op het goede adres krijg). Het intikken van de verificatiecode gaat goed, maar ik krijg dan telkens de melding dat of wachtwoord of gebruikersnaam fout zijn. Als ik expres een ander verificatiecode intik krijg ik de medededeling dat ik "de visuele verificatiecode" fout heb ingevoerd.
Iemand nog ideeën om het op te lossen?
Of zit er niets anders op dan het er maar bij te laten zitten...
Iemand nog ideeën om het op te lossen?
Of zit er niets anders op dan het er maar bij te laten zitten...