kan me niet aanmelden

Hier kun je de forumregels vinden en je aanmelden voor de diverse subfora.
Plaats reactie
lonnekeengels

kan me niet aanmelden

Bericht door lonnekeengels »

mijn pc is gecrast,nu een nieuwe.wil me aanmelden met mijn bestaande wachtwoord en krijg een code.
maar krijg steeds de melding dat het onjuiste wachtwoord is getypt
gr lonneke
deleeuw_tijdelijk

Bericht door deleeuw_tijdelijk »

Ik heb exact hetzelfde probleem. Ik heb nu ook een nieuw wachtwoord aangevraagd, maar keer op keer gaat het fout.
Is hier iets aan te doen?

deleeuw
m-v-Lara/Ilse
J&J SANTORINI

Bericht door m-v-Lara/Ilse »

Mijn ervaring is dat als je het steeds opnieuw probeert het uiteindelijk wel lukt. Ik gebruik het -pijltje naar links- om de vorige pagina weer terug te krijgen, zodat ik steeds dezelfde code krijg. Vervolgens typ ik de code op tig verschillende manieren en uiteindelijk lukt het dan. Irritant is het trouwens wel ja.
Els, mama van L@ra (11 jaar) en I(se (9 jaar)
Rijntje
J&J SANTORINI

Re: kan me niet aanmelden

Bericht door Rijntje »

lonnekeengels schreef:mijn pc is gecrast,nu een nieuwe.wil me aanmelden met mijn bestaande wachtwoord en krijg een code.
maar krijg steeds de melding dat het onjuiste wachtwoord is getypt
gr lonneke
Als je de code krijgt, moet je erom denken dan dat je dan ook weer je inloggegegevens intypt (die velden zijn dan weer leeg)
Mama van Emma (nov 07) en Lara (dec 09)
deleeuw_tijdelijk

Bericht door deleeuw_tijdelijk »

Hm, Ik heb het nu heel wat keren geprobeerd. En ook al een aantal keer een nieuw wachtwoord aangevraagd (die ik dan ook op het goede adres krijg). Het intikken van de verificatiecode gaat goed, maar ik krijg dan telkens de melding dat of wachtwoord of gebruikersnaam fout zijn. Als ik expres een ander verificatiecode intik krijg ik de medededeling dat ik "de visuele verificatiecode" fout heb ingevoerd.

Iemand nog ideeën om het op te lossen?
Of zit er niets anders op dan het er maar bij te laten zitten...
Gast

Bericht door Gast »

Yoehoe! het is gelukt.
Vraag me niet waarom nu wel, ik ben benieuwd wat er de volgende keer gebeurt.
Plaats reactie