Ik wil weer taartjes maken!!

Moderator: Chantal

Plaats reactie
Domi mv Merel

Ik wil weer taartjes maken!!

Bericht door Domi mv Merel »

Lieve allemaal,

al vanaf de zomervakantie worstel ik met een heeeeeeeel vervelende en hardnekkige slijmbeursontsteking rechts aan mijn schouder... Mijn taarthobby ligt vrijwel stil, en van de week heb ik zelfs moeten erkennen dat ik de taart voor mijn neefjes voor morgen die ik zo graag zou maken, niet kan voltooien...

Ik was bezig met een plaatje van Jack Sparrow en ik heb al helemaal in mijn hoofd hoe ik het wil gaan doen... Ik had er een volle avond werk in zitten... Maar ik had de dag na het werken aan het plaatje zo'n PIJN! Nu sta ik ook voor de klas en schrijven op het bord en sjouwen met spullen etc maakt het ook niet beter... heb diclofenac (of hoe het heet) maar dat slik ik ook liefst zo min mogelijk... Dus met tranen in mijn ogen mijn zus gebeld dat het niet lukt...

Nu een Hema print-taart besteld, heeeeeeeeeeel donker uitgevallen dus ECHT niet mooi vind ik...

SNIK!

IK WIL MIJN HOBBY TERUG! :( :( :( :( :(

Heb nu ook Mensendieck therapie maar pas 1 keer geweest. Ik denk dat ik toch maandag de huisarts nog een keer bel, of er niet een spuit in kan ofzo??

Bedankt voor het lezen van mijn gemekker, dat lucht ope ven spuien (en nu stop ik want ook typen doet zeer :? )
Annemarie

Bericht door Annemarie »

O Domi wat een bericht. Ik wist niet dat je er last van had. Tuurlijk wil je je hobby terug, dat is gewoon leuk, heerlijk ontspannen en tijd voor jezelf en je bent ook zooo goed. Hopenlijk gaat het snel beter.
Gebruikersavatar
Althea
J&J SANTORINI
Berichten: 3569
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 9:45 pm

Bericht door Althea »

Domi, is er een echo en RX gemaakt?
De symptomen van een slijmbeursontsteking aan de schouder kunnen nl. er lijken op die van een verkalking (die is te zien op echo en RX en wordt meestal behandeld door inspuitingen).
Althe@, mv I.sis (nov 2005)
Gebruikersavatar
Pauline
J&J MALEDIVEN
Berichten: 12726
Lid geworden op: di jul 27, 2010 12:21 am

Bericht door Pauline »

hè bah!

dat is NIET leuk.

Ik hoop dat je snel beter wordt.
P auline, mama van M@arten (17) en Sj0erd (15)
Sinder

Bericht door Sinder »

oh wat naar zeg!
inkie68

Bericht door inkie68 »

he meid,
dit is niet eerlijk voor je.

zo jammer voor de taart van je neefje.

he bah.

van mij een dikke knuffel.
Plaats reactie