Vragen

Hier kun je de forumregels vinden en je aanmelden voor de diverse subfora.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Mireille
J&J SANTORINI
Berichten: 2734
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 10:51 pm

Vragen

Bericht door Mireille »

Ik weet het, we draaien koud een dag, FB draait overuren (chapeau), maar ik kan niet zo goed tegen verandering. Ik blijf maar ronddraaien in vragen, vragen, vragen. En misschien wel anderen met mij.
Wat is er nou eigenlijk gebeurd? Het enige dat ik weet dat alleen de eerste pagina van de homepage van xsbb nog werkt. Voor de rest doet NIETS het meer. Alle fora zijn wit. Leeg. Is alles weg? Komt het weer terug? Gaan we weer terug? Is dit een tijdelijke oplossing of definitief?

En last but not least: kan FB hulp gebruiken? Zo ja, welke hulp? Want dat J&J weer J&J gaat worden, staat buiten kijf. We gaan er weer wat moois van maken, maar dat kunnen jullie vast niet alleen.
MarionW

Bericht door MarionW »

Voor zover ik weet is xsbb gewoon eh.. een zootje. Janneke vertelde dat het begin van het jaar over is genomen door een andere eigenaar en sindsdien heeft het al een aantal keer platgelegen. Op mailtjes etc wordt niet gereageerd, dus fb weet ook helemaal niks want ook het helpdeskforum ligt er (uiteraard) uit.

Volgens mij is het niet de bedoeling om nog terug te gaan naar xsbb, als dat zo onbetrouwbaar blijft dan heb je daar helemaal niets aan. Enige wat ze kunnen proberen is om de database (dus alle inhoud van het forum) over te nemen (zal wel kopen worden) en dat dan ergens anders neer te zetten zodat je het in eigen beheer hebt. Maar of we dan definitief hier blijven? Met al die smurfensmilies? :?
Gast

Bericht door Gast »

Nee, dit nieuwe forum is geen tijdelijke oplossing.....het is werk genoeg om het allemaal weer gebruiksvriendelijk en "eigen" te maken.

Hoe vervelend ook, maar even geduld nog, het komt allemaal goed. Geef jezelf, ons en elkaar een beetje tijd om te wennen en in te richten.

We hopen dat we het oude JJ gaan kunnen bewaren als lees-bestand zodat we bij de oude draadjes kunnen en zodat iedereen zijn of haar dingen naar wens kan printen, opslaan of what so ever.

Groet,
Poppejans
Gebruikersavatar
Mireille
J&J SANTORINI
Berichten: 2734
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 10:51 pm

Bericht door Mireille »

Kijk, dat van die nieuwe eigenaar, dat had ik gemist.
Goed om te weten waar ik aan toe ben, misschien raar, maar ik mis mijn oude vertrouwde stekkie. En nu ga ik hier gewoon een vertrouwd stekkie van maken.
Dan ga ik eens kijken of ik inmiddels al op P&K en OT kan.
Groetjes, Mireille
Moeder van Morgan (13) en Gwyneth (10)
Lampje
J&J SANTORINI
Berichten: 1732
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 6:51 pm

Bericht door Lampje »

Mireille schreef:.
Dan ga ik eens kijken of ik inmiddels al op P&K en OT kan.
Dat kan je.

Janneke
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen.
Gebruikersavatar
Mireille
J&J SANTORINI
Berichten: 2734
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 10:51 pm

Bericht door Mireille »

Lampje schreef:
Mireille schreef:.
Dan ga ik eens kijken of ik inmiddels al op P&K en OT kan.
Dat kan je.

Janneke
Bedankt!
Groetjes, Mireille
Moeder van Morgan (13) en Gwyneth (10)
Petra mv Kevin en Bryan

Bericht door Petra mv Kevin en Bryan »

Ik heb nog een vraagje,
In mijn onderschrift staat bij Kevin 2-8-98, maar nu krijg ik dus steeds bij de maand augustus wel een gewone acht maar bij het jaartal dus bij de laatste acht een smilie. Hoe kan ik dit veranderen? Het staat zo raar :)
Weet niet hoe ik dit kan aanpassen :(
Gebruikersavatar
Katje
J&J MAURITIUS
Berichten: 4305
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 10:38 pm

Bericht door Katje »

Petra mv Kevin en Bryan schreef:Ik heb nog een vraagje,
In mijn onderschrift staat bij Kevin 2-8-98, maar nu krijg ik dus steeds bij de maand augustus wel een gewone acht maar bij het jaartal dus bij de laatste acht een smilie. Hoe kan ik dit veranderen? Het staat zo raar :)
Weet niet hoe ik dit kan aanpassen :(
dat komt door het haakje sluiten dat je achter de 8 zet. De 8 met dat haakje is samen een smiley-snelcode
denk ik
dus een spatie tussen 8 en haakje of een ander type haakje gebuiken [ { | zoiets
dit krijg je als je 8 geen spatie ) typt:
8)
Mink@ mv B. 22 jaar
Gast

Bericht door Gast »

Kijk nu eens Petra!

Groet,
Poppejans
Petra mv Kevin en Bryan

Bericht door Petra mv Kevin en Bryan »

Poppejans schreef:Kijk nu eens Petra!

Groet,
Poppejans
SUPER! ik dacht al dat ik gek werd, had net een berichtje getypt en toen was het ineens goed :razz:
Dacht al, heb ik net een berichtje erover getypt en nu is het ineens wel goed, maar het is dus dankzij poppejans goed, bedankt!
anna

Bericht door anna »

alleen wel jammer dat ik niet met mijn mobieltje meer kan jippen :cry: als ik op ok klik dan krijg ik t voorbeeld te zien.
Plaats reactie