Mijn eerste taart

Moderator: Chantal

Plaats reactie
Jeanet

Mijn eerste taart

Bericht door Jeanet »

Linda en ik hadden vandaag besloten dat wij taarten wilden leren maken. Van die heule mooie versierde taarten....

Dus om 16:00 snel naar de winkel en om 20:30 was de taart al op! :) Jaja wij kunnen snel!

En ach, hij is toch best leuk gelukt voor de eerste keer? Let vooral NIET op de mooie kleur-combinatie. We hebben voor deze proef taart een kleur gebruikt die we NOOIT weer gaan gebruiken :)
In het echt is ie veel mooier trouwens. En de volgende keer doen we er gewoon een uurtje langer over en dat wordt ie ECHT mooi!

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Linda haar vriend heeft ongeveer de halve taart opgegeten. Gelukkig heeft ie nachtdienst want volgens mij stuitert hij de hele nacht dankzij de overdosis suiker :)
Afbeelding
Chantal
J&J MALEDIVEN

Bericht door Chantal »

haha leuk zeg!!! taart ziet er heerlijk uit hoor, en niet slecht voor de eerste keer!
Chris 30-10-2005 en Femke 08-06-2007 en Mark 07-11-2011
Emmy

Bericht door Emmy »

:lol: Zo te zien hebben jullie ook ontzettend veel plezier gehad!
Jeanet

Bericht door Jeanet »

haha groen en zwart en ja we hebben mega lol gehad, een taart vermoord, gekleurde handen gekregen en heel veel gelachen...de botercreme was volgens mij niet helemaal zoals het hoort. de vulling heerlijk, kwark en jam, en de taart in geheel heel machtig.

maar goed , we doen het zeker weeer
Sinder

Bericht door Sinder »

hahaha ziet er gezellig uit! Leuk toch!
Cindy

Bericht door Cindy »

Het plezier straalt er in ieder geval vanaf.
Op naar de volgende taart!
Suzanne

Bericht door Suzanne »

leuk berichtje, ziet er heerlijk uit. Gelijk zwart kleuren, lef hoor!
Jeanet

Bericht door Jeanet »

hahaha ja we dachten we gaan maar kleuren gebruiken die we nooit meer gebruiken..

ik heb nu weer eentje gemaakt...maar de vorm niet geod gekozen...een soort van platte tulband, het snijden en alles ging al veel beter, maar het fondant erover leggen lukte hier niet zo goed, de taart wat te groot en zo en ik al wat te moe....

verder gaan we heb zo wel proeven hahaha en dat zal wel lekker zijn...
Plaats reactie