bumba en stippentaart

Moderator: Chantal

Plaats reactie
bianca

bumba en stippentaart

Bericht door bianca »

deze week een vraag gesteld over de suikervlekken op fondant en toen beloofd foto's te plaatsen dus bij deze :D

vanavond voor Amber alvast een verjaardagstaartje gemaakt gevuld met 2 lagen toetje van de maand de chocolade en botercreme
Afbeelding

Afbeelding

en dit is het puzzelplaatje Bumba die taart ga ik maandag afmaken

Afbeelding

plaatjes voor op de cupcakes .. pff veel werk en niet heeel erg goed gelukt vind ik zelf de toefjes haar moeten nog maar ik weet nog niet waar ik dat mee ga doen , t is zo pieterpeuterig allemaal

Afbeelding
Mieke

Bericht door Mieke »

Wat een leuke vrolijke taart!
Puzzelplaatjes zien er goed uit.
Cindy

Bericht door Cindy »

Leuke stippentaart en Bumba ziet er ook prima uit.
De ccversiering kan ik niet goed zien.
Sinder

Bericht door Sinder »

nee de cc's kan ik ook niet zo goed zien maar de stippentaart vind ik heeeeeeeel kék hoor!!
Katje
J&J MAURITIUS

Bericht door Katje »

kan je voor die toefjes haar niet gewoon een sterretje uit zo'n potje van Baukje (of heet dat dr oetker tegenwoordig?) gebruiken?

leuke stippentaart. Ik krijg ineens een idee voor B!ko's verjaardag. Ik kocht bij Jessar van die enige kaarsjes. Als ik dan stippen doe ik die kleuren.... oh bedankt voor het idee :D
Mink@ mv B. 23 jaar
bianca

he !!

Bericht door bianca »

Bedankt ik ga eens kijken of dat en beetje de goede maat heeft !

jij ook bedankt :D
Jeanet

Bericht door Jeanet »

wat een leuke taart!!!!
Mon
J&J SANTORINI

Bericht door Mon »

Mooi zeg! Ziet er goed uit. Wel even wat grotere fotootjes volgende keer hoor (he, ook altijd wat te zeuren he ;) ). Mooie parels ook langs het taartje (makkelijk he :) ).
Mama van 3 geweldige meiden; L!nde (05-08-2002) en Z€nne (09-02-2004) en M@re (31-10-2005) en 1 superzoon; J€ns (01-02-2010)
Plaats reactie