hij krijgt maar 10 kaarten om weg te geven aan familie en vrienden.. en daar zijn wij er dus nu 2 van

ik moest hem gelijk een foto (deze foto dus) doormailen, dan kon hij hem op zijn hyves zetten

Moderator: Chantal
En wat voor een reacties!!!Chantal schreef:wow, 25 minuten geleden heeft hij hem op zijn hyves gepost, nu al 57 reacties en 136 x respect!!
http://tattooben.hyves.nl/wiewatwaar/32 ... 4MR48OGSCG
nou ik bedoelde eigenlijk Chantal haar profielfoto.. kweetniet... tuurlijk ben je trots op je werk, maar ik weet niet of ik iets dat ik in opdracht heb gemaakt voor iemand anders als profielfoto zou gebruiken (tuurlijk zou ik m wel in het fotoalbum zetten! )mamawanda schreef:Dit is niet zijn profielfoto hoor. Zou ook bijzonder zijn(alleen ik weet niet of het een goed idee is om die prachtige taart nu als je eigen profielfoto te zetten.. Zeker omdat er ook een naam op staat... )
Dit staat bij de wie, wat, waar op hyves.
en wist niet heel Nederland al hoe zijn dochtertje heette?
we gaan vrijdag al!Annemarie schreef:De taart is echt prachtig Chantal en volgens mij komt Ben uit Groot Brittanie dus dat zijn Nederlands dan niet prefect is is wel begrijpelijk toch?
Wanneer ga je naar The Voice en krijgen wij een verslag?
Ja volgens mij ook. Mijn vader komt ook uit GB en zijn nederlands qua schrijven is ook niet perfect. Maar ja een kniesoor die daar dan op let.Annemarie schreef:....volgens mij komt Ben uit Groot Brittanie dus dat zijn Nederlands dan niet prefect is is wel begrijpelijk toch?
kijk, dat is pas reclame voor je!Chantal schreef:wow, 25 minuten geleden heeft hij hem op zijn hyves gepost, nu al 57 reacties en 136 x respect!!
http://tattooben.hyves.nl/wiewatwaar/32 ... 4MR48OGSCG
ja je hebt gelijk... zo had ik het nog niet bekeken.. ik vond het gister een beetje een raar idee.. maar nu ik er over nadenk is het idd juist een goede reclame voor al dat moois...Roosje73 schreef:Juist wel dat is toch je werk.
Ik vraag altijd of ik foto's van buiken mag gebruiken maar alle andere deco's die goed zijn gelukt zet ik voor mijzelf op de foto.
Ik ben de artiest dus dat is mijn goed recht.!
Deze hoort hier niet thuis hoor, die hoort in de sticky met suffe vragen!ysje schreef:Gave taart hoor, helemaal de reacties op zijn hyves.
Maar who the ... is Ben Saunders!![]()
Als ik Google krijg ik verschillende foto's volgens mij. Is het die met die bril?