De titel zegt het al. Ik wil cc's maken en heb geen muffinvorm. De laatste keer dat ik cc's heb gemaakt had ik de vorm van mijn moeder, maar die kan ik helaas niet op gaan halen.
Zou het ook zonder kunnen? Of zakken de cc's dan in, of, of...?
Ik was van plan om het recept van Nigella te gebruiken, hoewel ik licht angstig ben door de verhalen van Ilja...
cc's zonder muffinvorm bakken?
Moderator: Chantal
cc's zonder muffinvorm bakken?
Groetjes Diane
S erena, feb 2002
M aria, jun 2003
C hiara, nov 2007
E nea, sep 2009
S erena, feb 2002
M aria, jun 2003
C hiara, nov 2007
E nea, sep 2009
Ik heb de papiertejs van de AH, zijn die stevig? Goed idee om ze dubbel te doen! En dicht tegen elkaar aanzetten, lijkt me ook een goed idee. Met een beetje mazzel krijg ik er dan 30 op mijn bakplaatje! Heeft nog z'n voordelen ook dat ik geen muffinvorm hebEsther schreef:Heb je heel stevige papiertjes? Of kun je ze dubbel doen? En zou het niet werken als je ze dicht tegen elkaar aan zet?

En Wand@: Dan doe je er verder niets doorheen neem ik aan, gewoon het 'kale' recept? Ik was van plan om er gekruimelde kruidnootjes in te doen en framboos/witte chocolade. Ik neem aan dat er dan toch iets meer in moet?
Tja dames, taarten is geen probleem, maar cc's...

Groetjes Diane
S erena, feb 2002
M aria, jun 2003
C hiara, nov 2007
E nea, sep 2009
S erena, feb 2002
M aria, jun 2003
C hiara, nov 2007
E nea, sep 2009
Goed idee. Ik ga voor smarties als vulling. Die strooi ik er dan wel op als het beslag erin zit.
Ik probeer om 1,5 keer het recept te maken. 15 cc's per keer dus. Ben benieuwd! En ik ga ook eens wat anders proberen dan marsepein! Blauw glazuur met witte sneeuvolkken en andersom. Het is weel een luxe 'zomaar' tractatie, maar goed, ik vind het zelf ook leuk om te doen!
Ik probeer om 1,5 keer het recept te maken. 15 cc's per keer dus. Ben benieuwd! En ik ga ook eens wat anders proberen dan marsepein! Blauw glazuur met witte sneeuvolkken en andersom. Het is weel een luxe 'zomaar' tractatie, maar goed, ik vind het zelf ook leuk om te doen!
Groetjes Diane
S erena, feb 2002
M aria, jun 2003
C hiara, nov 2007
E nea, sep 2009
S erena, feb 2002
M aria, jun 2003
C hiara, nov 2007
E nea, sep 2009